شناسهٔ خبر: 48700831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار فارس:

شورای پنجم شیراز با استفاده از خرد جمعی اقدامات قابل توجهی انجام داد

استاندار فارس گفت: شورای پنجم شهر شیراز با استفاده از خرد جمعی و تکیه بر متخصصین اقدامات قابل توجهی برای توسعه این کلانشهر انجام داد و امید است در شورای ششم شاهد تداوم این تلاش‌ها باشیم.

صاحب‌خبر -

عنایت‌الله رحیمی در دیدار اعضای شورای پنجم شهر شیراز با بیان اینکه برای تامین آسایش و رفاه شهروندان شیراز و فرزندان خود تلاش کردیم از نهاد شورا دفاع کنیم، اظهار کرد: تغییر نخبگان و مسئولان بر مبنای قانون انجام می‌شود و امیدواریم در این  رهگذر شاهد توسعه و زیباتر شدن شیراز باشیم.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، او با اشاره به اینکه اطلاع رسانی اقدامات شورا باید در تناسب با کارها و خدمات انجام می‌شد، ادامه داد: در زمینه مسائل نرم افزاری کارهای بسیار ارزشمندی در زمینه شفافیت، تعارض منافع و اصلاح ساختاری انجام شده و ایجاد مرکز پژوهش‌ها که اقدامات علمی و الهام بخش در حوزه‌های مختلف شهرسازی و امور مختلف شهر را انجام می‌دهد، بسیار ارزشمند است.

استاندار فارس همچنین با بیان این موضوع که تعداد نیروی انسانی شهرداری شیراز در پایان دوره پنجم شورای شهر کمتر از آغاز دوره این شورا بوده اقدامی بسیار بزرگ محسوب می‌شود، عنوان کرد: شورای پنجم در حوزه محلات و زیباسازی بر اساس شعارهایی که داد عملکرد موفقی داشت.

رحیمی با اشاره به اینکه هرگز از مدیریت شهری و شورا هیچ درخواست غیرقانونی و برمبنای نفع شخصی نداشته‌ایم، گفت: برای کمک به شهرداری همه توان خود را بکار گرفتیم و در زمینه مدیریت استان نیز تقاضایی مغایر با قانون از شورا درخواست نکردیم.

او با بیان اینکه باید تلاشش کنیم مدیران آینده شهر گام‌های بلندتری برای توسعه شیراز بردارند، گفت: همه ما شهروندان شیراز هستیم و یکروز به عنوان مدیر و یک روز به عنوان شهروند در این شهر زندگی می‌کنیم و نباید از کمک کردن برای توسعه شهر دریغ کنیم؛ زیرا خداوند شاهد خدمات ما خواهد بود و مردم نیز قضاوت خواهند کرد.

استاندار فازس با اشاره به اینکه تلاش کردیم فارغ از دعواهای بی فایده سیاسی و جناحی از همه ظرفیت‌های استان برای توسعه فارس و شیراز بهره ببریم، گفت: باید تلاش کنیم نقاط قوت و ضعف در مدیریت‌ها به آیندگان منتقل شود و اداره امور روز به روز بهبود یابد.

انتهای پیام

نظر شما