شناسهٔ خبر: 48695161 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

زمان و مکان آزمون های عملی گروه هنر کنکور اعلام شد

زمان و مکان برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

صاحب‌خبر -

قدس آنلاین:  به دنبال اطلاعیه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰ متقاضیان رشته های تحصیلی گروه آزمایشی هنر شامل نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، هنرهای تجسمی، طراحی پارچه، طراحی لباس، طراحی صنعتی، کتابت و نگارگری دانشگاه هـا و مؤسسات‌ آموزش‌ عالـی در آزمون‌ سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۰ را که دارای آزمون عملی هستند، باید بر اساس شرایط اعلامی در آزمون عملی شرکت کنند.

آزمون عملی منحصراً از متقاضیان گروه آزمایشی هنر که‌ در جلسه آزمون صبح روز چهارشنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۰ حاضر بودند و از تاریخ ۶ تا ۱۲ تیرماه علاقه مندی خود را با پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته های تحصیلی مربوط در سایت سازمان سنجش اعلام کرده‌اند، بعمل خواهد آمد.

افرادی که متقاضی آزمون عملی و طراحی این رشته‌ها در بخش پذیرش با آزمون شده‌اند، لازم است با توجه به دوره‌هایی که براساس کارنامه در آن مجاز به انتخاب رشته می شوند، با مراجعه به سایت سازمان سنجش در زمان مقرر (۱۴ تا ۱۸ مرداد ۱۴۰۰) نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی مربوط در فرم انتخاب رشته این آزمون در هر اولویتی که علاقه دارند اقدام کنند.

متقاضیانی که هزینه آزمون عملی خود را واریز کرده‌اند، باید در زمان اعلام شده در اطلاعیه کارت آزمون عملی و یا طراحی خود را از طریق سایت سازمان سنجش پرینت کرده و طبق آدرس و یا توضیحات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون عملی، در زمان مقرر به محل برگزاری آزمون عملی مراجعه کنند.

آن دسته از افرادی که با توجه به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی، متقاضی دو مجموعه از رشته های تحصیلی مربوط شده اند، باید به منظور شرکت در هر یک از مجموعه های ذیربط، نسبت به پرینت کارت برای هر دو مجموعه اقدام کنند.

افرادی که متقاضی این گروه از رشته‌های هنر بوده و نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی در موعد مقرر اقدام کرده و به هر دلیل موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی و یا طراحی از سایت سازمان سنجش نیستند و همچنین متقاضیانی که در زمان مقرر (۶ تا ۱۲ تیرماه) موفق به اعلام علاقه مندی نشده اند، در صورت دارا بودن شرایط آزمون عملی، باید با همراه داشتن دو قطعه عکس و کارت شناسایی معتبر، در روزهای دریافت کارت شرکت در آزمون به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کنند.

جزئیات زمان و مکان برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر درآزمون سراسری سال ۱۴۰۰ در اینجا قابل مشاهده است.

نظر شما