شناسهٔ خبر: 48690570 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

اسپیکر بلوتوثی چه مارکی خوبه؟ معرفی بهترین برندها

صاحب‌خبر -

بلوتوثی که می‌شناسید چه مارکی است؟ برای مهمانی و دورهمی‌هایتان از چه اسپیکرهایی استفاده می‌کنید؟ هرآنچه که از قبل در مورد اسپیکرهای بلوتوثی شنیده‌اید را کنار بگذارید و مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مطلب قصد داریم با معرفی بهترین برندهای اسپیکر بلوتوثی در بازار در انتخاب یک اسپیکر باکیفیت و با قیمت مناسب همراه شما باشیم. پس از مطالعه این مطلب با پاسخ به پرسش اسپیکر بلوتوثی چه مارکی خوبه و کسب اطلاعات کافی در این زمینه، بهترین اسپیکر بلوتوثی را برای مهمانی‌ و دورهمی‌هایتان خریداری خواهید کرد.

ویژگی‌ و مشخصات یک اسپیکر بلوتوثی باکیفیت و پرقدرت

پیش از آنکه بخواهیم بهترین برندهای اسپیکر بلوتوثی را به شما معرفی کنیم بهتر است به بررسی ویژگی‌های یک اسپیکر بلوتوثی خوب بپردازیم. اسپیکرهای بلوتوثی انواع مختلفی دارند که می‌توانید با توجه به بودجه، سلیقه و کاربرد موردنظرتان آن را خریداری کنید. اما یه اسپیکر خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ ظرفیت باتری اسپیکر یکی از نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید.

اسپیکرهای بلوتوثی معمولا شارژی هستند و اگر باتری آن‌ها ضعیف باشد، استفاده زیادی از از آن‌ها نخواهید داشت. حداقل و حداکثر برد اسپیکر، داشتن کارت حافظه و صفحه نمایشگر اسپیکر از جمله نکات مهمی هستند که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه داشته باشید. مهمترین نکته در خرید و انتخاب اسپیکر قدرت پخش و کیفیت صدای آن است. کیفیت اسپیکر را به راحتی می‌توانید پیش از خرید بررسی کنید و با توجه به قدرت پخش و میزان بیس آن، اسپیکر مورد نظر را خریداری کنید. برندهای باکیفیت و شناخته شده اسپیکر بلوتوثی با داشتتن اکثر این ویژگی‌ها انتخاب را برای شما راحت کرده‌اند.

اسپیکر بلوتوثی JBL، بهترین اسپیکر برای مهمانی و دورهمی

برند JBL یکی از شناخته شده‌ترین برندهای بازار دیجیتال در زمینه فروش اسپیکرهای بلوتوثی است. این برند مطرح با طراحی پیشرفته اسپیکرهای بلوتوثی به یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار اسپیکر تبدیل شده است. اسپیکر  JBL با داشتن ویژگی‌های زیر بهترین انتخاب برای برگزاری مهمانی و دورهمی‌های کوچک ۲۰ تا ۳۰ نفره است.

  • طول عمر بالای باتری ۱۲ تا ۱۴ ساعته اسپیکر جی بی ال
  • ویژگی ضد آب بودن اسپیکر JBL
  • قدرت و فرکانس بالای اسپیکر
  • صدای واضح و بیس بالا
  • قابلیت شارژ دستگاه‌های دیگر
  • خوش ساخت
  • قابل سفارش در اکثر رنگ‌ بندی‌ها

اسپیکر جی بی ال علاوه‌بر ویژگی‌ها و مزایای ذکر شده، مانند کلیه لوازم‌های جانبی معایب کوچکی نیز دارد. از جمله معایب این اسپیکر می‌توان به عدم قابلیت نصب روی دیوار و نداشتن میکروفن برای پاسخ‌دهی موبایل هنگام اتصال به اسپیکر اشاره کرد. اما این معایب به هیچ عنوان تاثیری بر کیفیت بالای این اسپیکر و فروش بالای آن نخواهند داشت. برای مشاهده انواع اسپیکرهای مدل جی بی ال و خرید محصول مد نظر خود می‌توانید به صفحه اسپیکر jbl در سایت جانبی مراجعه کنید.

اسپیکر بلوتوثی اسپیکر بلوتوثی

اسپیکرهای بلوتوثی شیائومی، پیشرفته‌ترین اسپیکرهای بلوتوثی بازار

اسپیکر بلوتوثی شیائومی تمام نیازهای شما را برای داشتن یک اسپیکر حرفه‌ای و باقدرت برطرف می‌کند. برند شیائومی یکی از برترین برندهای شناخته شده در حوزه دیجیتال است. این برند با تولید و پخش اسپیکرهای شیائومی، هندزفری بی سیم شیائومی، موبایل و ترازوهای دیجیتال شیائومی به یکی از پرچمداران حوزه دیجیتال تبدیل شده است.

باتری قوی، مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت، این اسپیکر را به یک سیستم صوتی کامل برای گردشگران، کوهنواردان و افراد علاقه مند به سفر تبدیل کرده است. حمل آسان، قدرت صدای بالا، رضایت حداکثری خریداران و قیمت مناسب از جمله مزایای این اسپیکر خارق‌العاده است. نبودِ دکمه کم ‌و زیادکردن صدا و نداشتن کابل شارژ از جمله معایب این اسپیکر قابل حمل است که به راحتی می‌توان از کلیه شارژرهای اندروید برای شارژ کردن آن استفاده کرد. مینی اسپیکرهای شیائومی به راحتی قابل حمل‌اند و در همه جا می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

اسپیکر چمدانی تسکو، بهترین اسپیکر برای پارتی

برند تسکو یکی دیگر از برندهای مطرح در زمینه فروش اسپیکرهای خارق‌العاده برای برگزاری مهمانی و پارتی‌های دوستانه است. اسپیکر تسکو به راحتی با استفاده از پورت USB،  TF Card ، AUX و بلوتوث به دستگاه موردنظر متصل می‌شود و کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای دارد. میزان ذخیره باتری در این دستگاه معمولا بین ۸ تا ۱۰ ساعت است و با یک بار شارژ دستگاه به راحتی می‌توانید یک مهمانی را به پایان برسانید.

شاید بگویید تمام این ویژگی‌ها در اسپیکرهای دیگر نیز یافت می‌شوند؛ اما رقص نور سیار نکته مهمی در اسپیکرهای تسکو است که نیاز شما را برای برگزاری یک مهمانی هیجان انگیز کاملا برطرف می‌کند. معمولا همراه با این اسپیکر یک میکروفون و ریموت نیز به شما هدیه داده می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید دی جی مراسم‌های خصوصی و خانوادگی خود باشید. اسپیکرهای چمدانی تسکو با توجه به قیمت مناسب، انتخابی تمام عیار برای پارتی‌های دوستانه و خانوادگی شما هستند.

اسپیکر بلوتوثی اسپیکر بلوتوثی

اسپیکر بلوتوثی نیلکین، پرفروش ‌ترین اسپیکر بلوتوثی بازار

اسپیکر بلوتوثی نیلکین را می‌توان به عنوان پرفروش‌ترین اسپیکر بلوتوثی بازار به شمار آورد. این اسپیکر با داشتن قدرت صدای بالا بیش از آنکه برای استفاده روزانه در خانه، مناسب برای استفاده در فضای باز و طبیعت است. اسپیکر بلوتوثی نیلکین با طراحی هندسی و مستقل مجهز به اسپیکر دوگانه، بلوتوث نسخه ۴.۰، قابلیت پاسخگویی به تماس‌ها، قابلیت ضد آب و ضد ضربه بودن دستگاه و قابلیت پخش مداوم ۱۰ ساعت موسیقی، یکی از قدرتمندترین اسپیکر‌ها در نوع خود محسوب می‌شود.

از آنجا که اسپیکر وایرلس نیلکین برای محیط‌های باز و طبیعت طراحی شده است، کارایی‌های متفاوت آن می‌تواند برای کاربران حیاتی باشد.قابلیت تبدیل شدن این اسپیکر به یک پاوربانک قدرتمند، بهترین هدیه را به کاربران خود می‌دهد. کاربران می‌توانند با استفاده از یک کابل، از باتری قدرتمند ۵۲۰۰mAh این اسپیکر برای برق‌رسانی به تبلت، گوشی یا سایر دستگاه‌های هوشمند خود استفاده کنند. اسپیکر بلوتوثی نیلکین و سایر اسپیکرهای موردنظر را تنها با چند کلیک می‌توانید از فروشگاه اینترنتی جانبی خریداری کنید.

خرید اسپیکرهای بلوتوثی برندهای مطرح و پرفروش بازار از فروشگاه اینترنتی جانبی

در این مطلب با پاسخگویی به سوال اسپیکر بلوتوثی چه مارکی خوبه و مطالب پیرامون آن، بهترین برندهای اسپیکر را به شما معرفی کردیم. برای خرید اینترنتی بهترین اسپیکرهای بازار می‌توانید همین حالا به سایت جانبی مراجعه کنید و بابررسی قیمت و نظرات کاربران، اسپیکر موردنظرتان را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۹۷۷ تماس بگیرید. کارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

برچسب‌ها:

نظر شما