شناسهٔ خبر: 48690244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهردار کرمانشاه استعفا داد

گروه استان‌ها- سعید طلوعی شهردار کلانشهر کرمانشاه در آستانه پایان دوره پنجم شورای اسلامی از سمت خود استعفا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، شهردار کلانشهر کرمانشاه روز گذشته با ارسال نامه‌ای استعفای خود را به استاندار کرمانشاه اعلام کرد و امروز مراسمی با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم نشان شهروندی از سوی استاندار به طلوعی شهردار مستعفی کرمانشاه اعطا شد.

سعید طلوعی شهردار کرمانشاه در این مراسم با اشاره به اینکه سند چشم‌انداز شهرداری توسط یک مشاور متبحر و برای پنج سال تهیه شده است اظهار داشت: با بررسی وضعیت موجود شهر کرمانشاه، کمبودها، تهدیدها و فرصت‌ها به سند چشم‌انداز رسیدیم.

وی با بیان اینکه سند چشم‌انداز کاملا عملیاتی است و این امر با مدیریت شهرداری کرمانشاه اجرایی می‌شود عنوان کرد: این سند تقدیمی دوران بنده است و هیچ شهرداری به طور سلیقه‌ای نمی‌تواند کار کند و این باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.

طلوعی با اشاره به اینکه کرمانشاه از نظر مدیریت‌های سلیقه‌ای صدمات زیادی دیده است عنوان کرد: با بررسی نقاط ضعف کرمانشاه به تقویت نقاط قوت دست می‌یابیم و در حوزه ترافیکی و عمرانی ایرادات و مشکلات شهر بررسی شده است.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه من به مردم خدمت کردم و هدف ما سازندگی شهر بود گفت: حواشی وجود داشت اما خواسته‌های شخصی دیگران اهمیتی نداشت.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار داشت: تلاش‌های بسیاری برای تقویت جایگاه کرمانشاه و کلانشهر آن انجام شد تا بالاخره با فراهم کردن امکانات و برنامه‌ها این اتفاق بعد از 25 سال رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت یک کلانشهر با بودجه 800 میلیارد تومانی همخوانی نداشت و این کار از عهده یک مدیر ریسک‌پذیر برمی‌آمد عنوان کرد: با مسئولیت طلوعی این امر تحقق پیدا کرد و وی زمانی که شهر را در اختیار گرفت بسیار ضعیف بود.

بازوند با بیان اینکه نیمی از جمعیت استان در شهر کرمانشاه زندگی می‌کنند افزود: طلوعی بودجه 800 میلیارد را به 3000 میلیارد رساند و ماهانه 45 میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌شود که این با برنامه‌ریزی دقیق انجام می‌شد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پروژه‌های خوبی با وجود کمبودها و کم بودن وضعیت سرانه درآمدی مردم انجام شد که افتتاح آن‌ها از افتخارات مدیریت شهرداری بود گفت: موضوع برون‌سپاری اقدامات نوآوری خاصی بود.

بازوند با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز به عنوان یکی از خدمات طلوعی افزود: تقاطع شهید سلیمانی یکی از نمادهای خوب فضای سبز است.

وی با پیشنهاد به شهردار کرمانشاه برای ادامه مسئولیت خود عنوان کرد: انتظار دارم شورای شهر از سند چشم‌انداز پنج ساله شهرداری کرمانشاه حمایت کند.

انتهای پیام/832/ح

نظر شما