شناسهٔ خبر: 48683067 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه صبح‌اقتصاد | لینک خبر

مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری آغاز شد

مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ ریاست جمهوری اسلامی ایران با حضور رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد این مراسم با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری و به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های صدا و سیما، سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی در حال پخش است.”آغاز مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری”

در این برنامه وزیر کشور گزارشی از روند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ ارائه می‌کند و پس از قرائت متن حکم تنفیذ رئیس جمهور منتخب و ایراد سخن توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رهبر انقلاب سخنرانی خواهند کرد.

روز گذشته اعتبارنامه رئیس جمهور منتخب در جلسه شورای نگهبان امضا و به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شد.”آغاز مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری”

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در انتخابات ۲۸ خرداد با کسب ۱۸ میلیون و ۲۱ هزار و۹۴۵ رأی به عنوان رییس جمهور برگزیده شد.

رحمانی فضلی تاکید کرد: در این دوره از انتخابات بیش از ۲۴۰ میلیون تعرفه اخذ رأی برای ۴ انتخابات چاپ گردید. بیش از ۱۰ شاخص امنیتی برای تعرفه‌ها لحاظ شد و هیچ استانی و شهرستانی نیز با کمبود تعرفه مواجه نگردید.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی همزمان با برگزاری مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری، گزارشی از روند برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ارائه داد.

وزیر کشور در این گزارش تاکید کرد: وزارت کشور به عنوان متولی انتخابات از یکسال گذشته با تشکیل ستاد انتخابات و با فراهم سازی تمهیدات لازم و با هماهنگی شورای نگهبان و با رعایت اصول قانون مداری و بی طرفی و رقابت سالم و مشارکت حداکثری، کوشید تا ضمن ارتقاء شور سیاسی کشور، امکان حضور و مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات را فراهم کند.

نظر شما