شناسهٔ خبر: 48677416 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بستری یک هزار و ۶۰۰ بیمار کرونایی در خوزستان+فیلم

تعداد بیماران بستری کرونا در خوزستان به یک هزار و ۶۰۰ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: روز یکشنبه تعداد بستری روزانه بیماران کرونایی در استان به عدد ۳۷۹ نفر رسید که بالاترین میزان در هفته‌های گذشته می‌باشد. بستری یک هزار و 600 بیمار کرونایی در خوزستان


دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: ما در ابتدای پیک جدید بیماری کرونا هستیم  و تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان به یک هزار و ۶۰۰ نفر رسیده است و  در صورت بی توجهی به   دستورالعمل‌های بهداشتی ممکن است تعداد بیشتری درگیر بیماری کرونا شوند.


وی ادامه داد: ظرفیت بیمارستان‌های رازی، نفت و امیرالمومنین اهواز در حال تکمیل شدن است و پذیرش بیماران در بیمارستان‌های امام خمینی و سینا انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید : افزایش میزان بستری بیماران کرونایی در خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه برخی شهروندان برای ارائه خدمات صرفا به بیمارستان رازی مراجعه می کنند ، بیان کرد : شهروندان عزیز نگران نباشند و ظرفیت سازی لازم انجام و به سایر بیمارستان ها می توانند مراجعه کنند. 

<div id="video-display-embed-code_6796946"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3182251/6796946?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما