شناسهٔ خبر: 48677195 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

کلانتری: ما از شرایط آماتور باید به یک شرایط حرفه‌ای برسیم/ ...

اقتصاد ایران: سرمربی فجر اعتقاد دارد شرایط باید مهیا شود تا این تیم از شرایط آماتور به یک شرایط حرفه‌ای برسد.

صاحب‌خبر -

علی‌اصغر کلانتری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط فجری‌ها پس از صعود به لیگ برتر اظهار کرد: قهرمانی دیگر تمام شد و همه جشن گرفتند و خوشحال شدند اما دیگر زمان نداریم و تیم‌مان برای مسابقات لیگ برتر آماده نیست. شرایط بالاخره باید مهیا شود باید بتوانیم در رابطه با وضعیت کادر، بازیکنان و باشگاه برنامه‌ریزی کنیم. سخت افزار و نرم افزارمان را باید کاملا آماده لیگ برتر کنیم و همه چیزمان حرفه‌ای شود.

او ادامه داد: ما از شرایط آماتور باید به یک شرایط حرفه‌ای برسیم. به سرعت نمی‌توانیم همه چیز را حرفه‌ای کنیم اما می‌توانیم کم کم شرایطی ایجاد کنیم که تا حدودی وضعیت باشگاه و تیم‌مان جفت و جور شود. امروز و فردا هم جلساتی با سردار بوعلی، فرماندهی سپاه فجر خواهیم داشت و به جمع بندی می‌شود تا شرایط برای حضور فجر در لیگ برتر مساعد شود. امیدوارم وضعیت خوبی ایجاد شود.

سرمربی فجر با بیان این‌که برنامه‌ای توسط مدیرعامل باشگاه تدوین شده است، گفت: باید طی جلساتی این برنامه را با سردار بوعلی به نتیجه برسانند که خداراشکر او ورزشی است و نظرش برای تقویت و پشتیبانی تیم مساعد است. سال اول حضورمان در لیگ برتر است و باید تیم سازی کنیم. تیم سازی کار سختی است و زمان زیادی هم نداریم. زمان را نباید از دست دهیم و یک روز هم نباید وقت تلف شود.

او در پاسخ به این سوال که در فجر می‌مانید یا خیر، بیان کرد: قرارداد من با فجر تمام شده است و اکنون هوادار تیم هستم اما اگر سردار بوعلی موافق بودند، همکاری‌مان را ادامه می‌دهیم و اگر هم نه هر جا باشم به هر حال دین خودم را به فجر ادا کردم. شرایط در لیگ برتر سخت است و روز اول هم اعلام کردم که اگر می‌خواهیم در لیگ برتر خوب باشیم باید کلان فکر کنیم. دلم می‌خواهد همه جوانب در نظر گرفته شود و آسانسوری به دسته یک برنگردیم.

کلانتری اضافه کرد: ما سختی‌های زیادی کشیدیم و چیزهایی را پشت سر گذاشتیم که نمی‌توانم بازگو کنم و بعد از بازنشتگی یک کتاب خاطرات در رابطه با این سال‌ها می‌نویسم. دوست ندارم به شکل معمولی وارد لیگ برتر شویم و باید حرفه‌ای شروع کنیم و با دست پر در لیگ ماندگار شویم. باید سال به سال پیشرفت داشته باشیم.

انتهای پیام

نظر شما