شناسهٔ خبر: 48674017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تب بالای کرونا «دره‌شهر»را به تعطیلی کشاند!

استاندار ایلام گفت: با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در دره‌شهر فردا سه‌شنبه و پس فردا چهارشنبه ۱۲ و ۱۳ مرداد ماه این شهرستان تعطیل اعلام می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد نوذری شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از تعطیلی شهرستان دره‌شهر در سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: بنابه درخواست فرماندار شهرستان دره‌شهر و موافقت ستاد استانی مبارزه با کرونا، با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان و به منظور مهار کرونا در این منطقه از استان فردا و پس فردا (سه شنبه ۱۲ و چهارشنبه ۱۳ مرداد ماه) تمامی ادارات، بانک‌ها و نهادها (بجز مراکز درمانی، امدادی و  خدمات رسان) تعطیل اعلام می‌شود.

وی افزود: در این راستا بازار شهرستان نیز به طور کامل تعطیل و صرفا گروه شغلی(۱) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند که نحوه و شیوه اجرایی آن از طریق اداره صمت اعلام خواهد شد.

استاندار ایلام در پایان نسبت به بحرانی شدن کرونا در سرتاسر استان هشدار داد و تاکید کرد: در حال حاضر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان ضعیف است و اگر این روند تداوم یابد وضعیت بسیار خطرناکی در پیش رو خواهیم داشت، بنابراین تنها راه عبور از این شرایط خطرناک رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط عموم مردم است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

نظر شما