شناسهٔ خبر: 48673925 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افزایش ۵ تا ۸ درجه ای دما در نیمه شمالی کشور

کارشناس هواشناسی گفت: از فردا تا آخر هفته در سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور، افزایش دما حدود ۵ تا ۸ درجه پیش بینی می شود.

صاحب‌خبر -

کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه طی امشب و فردا در برخی نقاط استان‌های آذربایجان های شرقی و غربی، اردبیل ،زنجان، کردستان، قزوین، البرز، قم، تهران، شمال سمنان، همدان، مرکزی ، گیلان، مازندران ،غرب گلستان، غرب اصفهان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار، رعدوبرق و وزش باد خواهیم داشت گفت: در استان‌های جنوب و غرب کرمان، شمال و شرق فارس، غرب یزد و شرق کهگیلویه وبویراحمد رگبار باران و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: در روز چهارشنبه این وضعیت در مازندران و گلستان، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی، غرب استان‌های فارس و یزد ، جنوب کرمان و برخی نقاط هرمزگان پیش بینی می‌شود.

رفیعی بیان کرد: پنجشنبه و جمعه برای شمال غرب و ارتفاعات البرز، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان، ارتفاعات کرمان، شرق فارس، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی توضیح داد: در ۵ روز آینده در برخی نقاط شرق و شمال شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور به ویژه منطقه زابل، خراسان جنوبی ،جنوب سمنان ،جنوب تهران، قم، اصفهان و مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

رفیعی گفت: به تدریج از سه‌شنبه تا آخر هفته در سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور افزایش دما حدود ۵ تا ۸ درجه را شاهد خواهیم بود. شرق دریای عمان این هفته مواج است.

او درباره آب وهوای تهران گفت: فردا آسمان تهران نیمه ابری و  در بعد از ظهر ابری است که گاهی وزش باد شدید، رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود. بیشترین دمای پایتخت به  ۳۳ درجه و کمترین آن به ۲۳ درجه می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما