شناسهٔ خبر: 48673817 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نمایندگان خراسان رضوی در مرحله نهایی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی مشخص شدند

مازیار قندیار

نامزدهای راه‎‌یافته به مرحله نهایی پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان اعلام شد که بر این اساس خراسان رضوی در سه بخش باشگاه، نامه به نویسنده و فیلم معرفی کتاب ۱۰ نماینده دارد.

صاحب‌خبر -

پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی که از اوایل پاییز سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده بود، به پایان راه رسید و از میان ۲۷ هزار باشگاه با ۴۵۰ هزار عضو که در ۱۹۶۰ شهر و روستا تشکیل‌ شده بود نامزدهای مرحله ‌نهایی اعلام شدند.

این نامزدها پس از چند مرحله داوری از میان مستندات ۷۰۰ باشگاه، ۲۰۰۰ فیلم و بیش از ۲۰۰۰ نامه رسیده به دبیرخانه مرکزی انتخاب شدند. در مرحله بعد، برگزیدگان هر بخش به‌صورت جداگانه انتخاب و اعلام خواهد شد.

آثار و فعالیت‌های باشگاه‌های کتاب‌خوانی با توجه به شاخص‌هایی چون خلاقیت و ابتکار، فعالیت‌های ترویج کتاب‌خوانی در فضای مجازی، میزان اثرگذاری فعالیت‌ها، رسایی و شیوایی مستندات، توسط کارشناسان و متخصصان حوزه ترویج کتاب‌خوانی و ادبیات کودک و نوجوان بررسی و داوری شدند. این داوری در سه بخش «باشگاه برگزیده»، «نامه برگزیده» و «فیلم برگزیده» انجام شد.

داوری آثار رسیده به دبیرخانه نیز در چند مرحله صورت گرفت. داوری اولیه در دبیرخانه شهرستان‌ها انجام و در ادامه آثار برگزیده هر شهرستان به دبیرخانه مرکزی ارسال شد و هیات داوران اسامی نامزدهای راه یافته به مرحله نهایی این جام را اعلام کرد. مراسم اختتامیه این دوره در ۱۲مردادماه از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ به صورت مجازی از طریق سایت ترویج کتابخوانی bookpromotion.ir پخش خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، ۱۰ نامزد از خراسان رضوی به مرحله نهایی راه پیدا کردند که اسامی برگزیدگان خراسان رضوی به شرح زیر است:

انتهای پیام 

نظر شما