شناسهٔ خبر: 48673543 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از ابتدای امسال تاکنون؛

برگشت حدود ۲۶ هزار وسیله نقلیه در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری صداوسیما

۲۵هزار۷۱۸ دستگاه وسیله نقلیه در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد برگشت داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس پلیس راه این استان گفت: با هدف تحقق مصوبات محدودیت‌های ترافیکی ستاد کرونای استان از ابتدای امسال تاکنون ۲۵ هزار و ۷۱۸ دستگاه وسیله نقلیه در محور‌های ارتباطی استان برگشت داده شده است.
سرهنگ بهنام ویسی پور افزود: ماموران پلیس در این مدت به ۱۱۲ هزار و ۷۱۸ دستگاه خودرو در جاده‌های برون شهری کهگیلویه وبویراحمد تذکر لسانی دادند.
سرهنگ ویسی پور اضافه کرد: امسال همچنین در این مدت و در قالب طرح محدودیت‌های ترافیکی هزار و ۷۱۸ دستگاه خودرو به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و ۱۴ دستگاه خودروی دیگر نیز یک میلیون تومان جریمه شده اند.
وی با بیان اینکه هم اکنون بنا به مصوبه ستاد کرونای استان طرح محدودیت‌های ترافیکی خودرو‌های غیر بومی در روز‌های پایانی هفته اجرا می‌شود، ادامه داد: این محدودیت‌ها برای خودرو‌های شخصی اعمال می‌شود و ناوگان حمل و نقل عمومی و مسافرتی مشکلی برای تردد ندارند.
سرهنگ ویسی پور به طرح پایش تصویری در معابر برون شهری هم اشاره کرد و گفت: همه دوربین‌های جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد فعال است و خودرو‌های با پلاک‌های غیر بومی را مورد پایش قرار داده شده و از طریق همین دوربین‌های سرعت‌سنج اعمال قانون می‌شود.
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدرانی از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی از شهروندان خواست که از تردد‌ها و سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

نظر شما