شناسهٔ خبر: 48673532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران خبر داد؛

اجرای طرح واکنش سریع راهداری استان تهران در سیلاب«ارجمند»

فیروزکوه- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از اجرای طرح واکنش سریع راهداری استان در سیلاب «ارجمند» خبر داد و گفت: راهداران همچنان مشغول هدایت ترافیک و بازگشایی مسیر هستند.

صاحب‌خبر -

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع سیلاب در بخش ارجمند فیروزکوه خبر داد و اظهار داشت: عصر امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ بر اثر بارش شدید باران شاهد وقوع سیلاب در این بخش بودیم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به اجرای طرح واکنش سریع با حضور به موقع راهداری استان تهران در اثر وقوع سیلاب در بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه گفت: با محوریت عوامل راهداری و ماشین آلات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فیروزکوه و امداد و نجات افراد در راه مانده با همکاری هلال احمر و نیروی انتظامی این طرح اجرایی شده است.

مصدقی عنوان داشت: همچنان فعالیت راهداران جهت مقابله با سیلاب و بازگشایی نقاط دچار سیلاب و رفع آب گرفتگی‌ها و هدایت ترافیک ادامه دارد.

وی بیان داشت: از همه کسانی که قصد تردد از این مسیر را دارند می‌خواهیم با توجه به بارش شدید باران در بخش ارجمند و وقوع سیل و مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی تا اطلاع ثانوی از تردد در بخش ارجمند خودداری نمایند.

نظر شما