شناسهٔ خبر: 48673495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان خبر داد:

انجام بیش از ۴۰۰۰ مورد بازدید از جایگاه‌های سوخت و مصرف کنندگان لرستان

ابراهیم شریفی

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان از انجام بیش از ۴۰۰۰ مورد بازدید از جایگاه‌های سوخت و مصرف کنندگان استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

پیمان بهرامی امروز ۱۱ مردادماه، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، با هدف تحقق ارائه خدمات مطلوب کمی و کیفی عرضه سوخت، بیش از ۴۰۰۰ مورد بازدید از ۸۷ باب جایگاه عرضه سوخت لرستان در نواحی هفت‌گانه این شرکت توسط کارشناسان مهندسی فرآورده‌های نفتی و خدمات مهندسی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: با هدف  کنترل کمی و کیفی، تحقق حقوق شهروندی و تامین و توزیع مطلوب سوخت به شهروندان تعداد ۴۴۵۰ مورد بازدید ازجایگاه‌های عرضه سوخت  در سطح استان توسط کارشناسان کنترل کیفیت و واحد خدمات مهندسی این  شرکت در سه ماهه اول سال جاری انجام گرفت.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان بر کنترل کمیت فرآورده‌های نفتی تحویلی نیز تاکید کرد و افزود: نظارت مستمر بر مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی نقش تعیین کننده و بارزی در تحقق سوخت‌رسانی مطلوب و جلب رضایت‌مندی مردم دارد.

بهرامی اضافه کرد: به همین منظور واحد خدمات مهندسی و سرویس‌های صنعتی این شرکت با در اختیار داشتن چک لیست مربوطه، همه ماهه در مجاری عرضه حضور یافته و علاوه بر کیفیت فرآورده، سیستم مکانیکی انتقال و تحویل سوخت و شمارنده آن را با استفاده از پیمانه معیار و استاندارد نمونه گیری و مطابقت کرده و بعد از اطمینان از صحت عملکرد نازل تلمبه، نسبت به پلمپ مجدد و نصب برچسب بازدید اقدام می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما