شناسهٔ خبر: 48673274 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ایرانی:

جابه‌جایی دولت‌ها نباید در پاسخگویی به مردم مشکلی ایجاد کند

معاون استاندار بوشهر گفت: مدیران تا لحظه آخر باید به مسئولیت‌های خود عمل کنند و جابه‌جایی دولت‌ها نباید در پاسخگویی و خدمات‌رسانی به مردم مشکلی ایجاد کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در نشست شورای اداری استان بوشهر با تشکر از خدمات کارکنان درمان برای مبارزه با کرونا، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که این روز‌ها با آن روبه‌رو هستیم، کمبود نیروی درمانی است که باید اقدام لازم در این زمینه انجام گیرد.

او با اشاره به روند صعودی کرونا در استان افزود: افزایش بیماران و اشغال همه تخت‌های بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر نگران کننده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ادامه داد: استفاده از ماسک به زیر ۴۰ درصد کاهش یافته است که باید دقت بیشتری برای رعایت شیوه نامه‌ها صورت گیرد. در این شرایط باید از مسافرت‌ و تجمع پرهیز شود.

ایرانی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد با بالاترین امنیت و سلامت، عنوان کرد: دشمنان تلاش زیادی برای به حاشیه بردن این انتخابات داشتند، ولی شاهد برگزاری انتخاباتی سالم بودیم.

او با بیان اینکه ۱۲ مرداد روز تغییر دولت و جابه‌جایی قدرت است، افزود: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند و همین تحول‌ها باعث افزایش تلاش‌ها، انگیزه‌ها و به روز شدن برنامه‌ها می‌شود. کسانی که مسئول و مدیر هستند تا لحظه استقرار در سمت‌های مدیریتی باید به مسئولیت‌های خود عمل کنند و یک لحظه نباید در خدمات‌رسانی به مردم وقفه ایجاد شود.

بیشتر بخوانید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: دولت در این شرایط سخت تحریم تلاش‌های زیادی برای خدمت رسانی به ملت ایران و عبور از شرایط جنگ اقتصادی انجام داد که انتظار داریم این تلاش‌ها در دولت سیزدهم ادامه داشته باشد و زمینه رفاه حال مردم فراهم شود.

ایرانی بیان کرد: ۱۴ مرداد هم مراسم تحلیف حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دولت سیزدهم، با آرامش و در شأن ملت بزرگ ملت ایران برگزار می‌شود و توطئه دشمنان مانند همیشه خنثی خواهد شد.

انتهای پیام/ک

نظر شما