شناسهٔ خبر: 48672954 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بررسی وضعیت حوزه قضایی بوکان

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با هدف بررسی وضعیت قضایی حوزه وکیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان وارد بوکان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری  آذربایجان غربی در حاشیه  بازدید از دادگستری بوکان هدف از بازدید را اطلاع و بررسی وضعیت قضایی حوزه و قرار گرفتن در جریان کیفیت ارائه خدمات به شهروندان از نزدیک وبدون واسطه  و نیز اطلاع از کمبودها و مشکلات حوزه قضایی  و تلاش برای حل و رفع آن ها  وتقویت نکات قوت موجود عنوان کرد.

عتباتی  در ادامه به برنامه های سفر خود اشاره و گفت در این سفر یک روزه از مجتمع دادگستری، دادسرا و شورای حل اختلاف  بازدید و سپس با مراجعین و مردم ملاقات و به درخواست های آنها رسیدگی سپس در جلسه‌ای با حضور کارکنان وقضات دادگستری بوکان شرکت خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری استان برنامه بعد از ظهر را هم دیدار با امام جمعه محترم بوکان وبازدید از سد مخزنی بوکان ودیدار  با خانواده مکرم شهدا وبازدید از زندان بوکان  عنوان کرد.

عتباتی ابراز امیدواری کرد این بازديد در جهت رفع مشکلات دادگستری بوکان و ارتقای عملکردی این حوزه قضایی  وخدمت رسانی در سریعترین زمان ممکن و در بستر خدمات الکترونیک موثر ونتیجه بخش خواهد بود.

این مقام ارشد قضایی تاکید کرد توجه ویژه ای به نخبگان منطقه در ارائه طریق وراهکار برای کاهش ورودی پرونده به دادگستری وهمچنین استفاده از ظرفیت ریش سفیدان محلی در هسته های بخشایش برای ترویج فرهنگ صلح و سازش داریم.

انتهای پیام/ت

نظر شما