شناسهٔ خبر: 48672905 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرماندار آوج:

جاری شدن سیل در آوج خسارت برجای گذاشت

فرماندار شهرستان آوج گفت: بارش 40 دقیقه ای باران در شهر آوج موجب جاری شدن سیلاب و تخریب چند واحد مسکونی و وارد شدن خسارت به چند خودرو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت الله علیرضایی دقایقی قبل در گفتگو با خبرگزاری برنا اظهارداشت: در ساعت 17.30 دقیقه امروز دوشنبه شاهد بارش شدید باران در شهرستان آوج بودیم که در نوع خود بی سابقه بود.

وی اضافه کرد: این بارندگی در بخش مرکزی شهرستان آوج رخ داد و در مدت حدود 40 دقیقه شاهد بیش از 36 میلیمتر بارندگی بودیم که موجب جاری شدن سیلاب شد.

علیرضایی تصریح کرد: برای تصور حجم بارندگی می توان اذعان داشت در سه ماهه امسال مجموع بارش ها در شهرستان حدود 35 میلیمتر بوده در حالی که در این چند دقیقه بیش از سه ماه گذشته بارش داشتیم که مردم را غافلگیر کرد.

فرماندار آوج بیان کرد: جاری شدن سیلاب در چند نقطه موجب تخریب حدود 70 واحد مسکونی و چند دستگاه خودرو شد.

وی اظهارداشت: بارش ها در روستاهای شهید آباد، چوبینه، پروان و شهر آوج بیشتر خسارت زده و در این نقاط شاهد بیشترین حجم سیلاب بودیم.

علیرضایی گفت: بارش ها همچنان ادامه دارد و ما با حضور نیروهای امدادی و کمک رسان از سوی آتش نشانی، مدیریت بحران، اورژانس برای کمک و امداد رسانی افدام کرده ایم و در منطقه حضور میدانی داریم.

Capture

وی اظهارداشت: نیروهای امئدادی همچنان در مناطق سیل زده و آسیب دیده حضور دارند و نسبت به کنترل و مدیریت اوضاع اقدام لازم صورت گرفته است.

فرماندار آوج افزود: بیشترین حجم بارندگی که برخی خانه ها و محل نگهداری احشام دچار آبگرفتگی و خسارت شده مربوط به شهر آوج و روستاهای شهیدآباد، چوبینه و پروان است.

علیرضایی بیان داشت: تمام عوامل و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در حال مدیریت و کنترل سیلاب، امدادرسانی، تخلیه آب منازل، بازکردن مسیرهای بسته شده از سیلاب هستند.

به گفته شاهدان یک دستگاه خودروی وانت به همراه راننده در این سیلاب مفقود شده که نیروهای امدادی در جستجوی آن هستند تا واقعیت این خبر نیز مشخص شود. 

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما