شناسهٔ خبر: 48672664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

وصیتنامه شهید «اسماعیل قائدی»؛

مبادا در پشتیبانی از انقلابمان سستی کنید

شهید «اسماعیل قائدی» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: ای مردم امام امت را تنها نگذارید و مبادا در پشتیبانی از انقلابمان سستی کنید که فردا در پیش فاطمه زهرا (س) و زینب کبری مسئول هستیم و باید جوابگو باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «اسماعیل قائدی» در تاریخ 1333/01/02 در روستای «بنداروز» از توابع شهرستان دشتستان دیده به جهان گشود و در 1365/01/09 در منطقه «ام القصر» به شهادت رسید.

وصیت نامه شهید «قائدی»

با سلام بر امام مهدی حرکت دهنده جنبش‌های توحیدی در سراسر دنیا و سلام بر امام روح الله فرمانده کل قوا.
 
و سلام بر امت شهید پرور مخصوصا مردم مهربان و حزب الله روستای بنداروز و با درود بر شهیدان که با خون خود نهال تازه شکوفای انقلابمان را آبیاری کردند و خود مشتاقانه  به پرواز در آمدند تا در بهشت جاودان منزل بگیرند. اینک که من بنده حقیر «اسماعیل قایدی» فرزند رضا عازم میدان‌های نبرد نور علیه ظلمت هستم چند کلمه‌ای با شما امت حزب الله خواهر و برادر و پدر و مادرم و تمام قومان و خویشان دارم.‌
 
ای مردم امام امت را تنها نگذارید و سخنان این مرد خدا را سر لوحه زندگی خویش قرار دهید، مبادا در پشتیبانی از انقلابمان سستی کنید که فردا در پیش فاطمه زهرا (س) و زینب کبری مسئول هستیم و باید جوابگو باشیم. بسیج و مسجد این دو سنگر را خالی نکنید به امید پیروزی لشکر توحید و آزادی کربلا و قدس عزیز.
 
انتهای پیام/

نظر شما