شناسهٔ خبر: 48672643 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس: توسعه بدون دانش بی‌فایده است

سمنان- ایرنا- نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بدون دانش توسعه یابیم، بی‌فایده است؛ بنابراین باید به توسعه فعالیت‌های دانش‎بنیان و فناوری اطلاعات توجه داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عباس گلرو روز دوشنبه در آیین افتتاح پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات استان سمنان که با حضور مجازی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد بیان کرد: فعالیت‌های مدیران ارشدی مانند آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، موجب تحول در حوزه دانش بنیان کشور شد.

وی افزود: توصیه‌های مقام معظم رهبری باعث شد توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و شرکت‌های دانش‌بنیان از اهداف مجلس و دولت قرار بگیرد. 

وی افزود: دنیا مدام به سمت دانش حرکت می‌کند و اگر ما بدون دانش توسعه یابیم بی‌فایده است بنابراین توسعه فعالیت‌های دانش‎بنیان و فناوری اطلاعات مورد توجه بود و هست.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: سمنان در حوزه فناوری اطلاعات نیازمند توسعه است و امید است با هذف گذاری روزی سمنان مرکز فناوری اطلاعات باشد.

پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات استان سمنان با عنوان «فاوا» با حضور مجازی آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور هدف نهایی جذب شرکت ها و واحدهای فناور داخلی و خارجی، ارتقاء آنها در حوزه تولید محصولات ارتباطات و فناوری اطلاعات مدرن، و تسهیل حضور آنها در بازارهای داخلی و خارجی بهره‌برداری شد.

ساختمان آموزش وسنجش مهارت فنی و حرفه‌ای استان با اعتبار ۳۰۰میلیارد ریال به‌عنوان محل استقرار پارک در محوطه‌ای به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع شامل ۴ سوله با مساحت ۳۴۰ متر مربع تعیین و تایید شد.

نظر شما