شناسهٔ خبر: 48672635 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد خوزستان:

توزیع ۲۰۰۰ مخزن آب برای مناطق کم و بی آب خوزستان

اهواز- مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: دو هزار مخزن آب در قالب طرح شهید سلیمانی برای مناطق کم آب یا بی آب این استان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه ظهر امروز دوشنبه در آئین اهدای دو هزار عدد مخزن آب و اقلام بهداشتی در قالب طرح شهید سلیمانی ویژه مناطق محروم دارای تنش آبی با حضور نماینده ولی فقیه خوزستان و مسئولان استانی اظهار کرد: با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر در برخی از مناطق استان تنش آبی به وجود آمد و برخی مناطق دچار کم آبی و بی آبی شدند، طرحی در کمیته امداد امام با نام مبارک شهید سلیمانی آغاز به کار کرد.

وی اضافه کرد: در این طرح با عنایت رئیس سازمان کمیته امداد کشور و خیران دو هزار مخزن آب برای مناطق و توزیع بین نیازمندان تهیه شد که امروز بخش اول در بین مناطق توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه اعتبار خرید این مخازن دو میلیارد تومان است، ادامه داد: از زمان شروع این طرح در کمیته امداد خوزستان تعداد ۵۰۰ دستگاه کولر گازی، ۶۵۰ دستگاه کولر آبی و ۶۰۰ سری جهیزیه و در مناطق محروم توزیع شد.

شیبه با اشاره به اینکه با مساعدت مرکز بسیج کمیته امداد تعداد ۲۴۰ هزار عدد ماسک و تعداد ۴۵ هزار لیتر الکل نیز بین مناطق محروم استان خوزستان توزیع شد، افزود: در حال نیازسنجی تمام نیازمندان ساکن در مناطق محروم هستیم که در صورت نیاز از خدمات کمیته امداد بهره مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: سهمیه ویژه از این نیازسنجی برای کمیته امداد خوزستان در نظر گرفته شده تا تمام نیازمندان ساکن در مناطق محروم استان را تحت حمایت قرار دهیم.

نظر شما