شناسهٔ خبر: 48672423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۹ تُن گوشت قربانی بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد 

یاسوج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹ تُن گوشت قربانی از عید قربان تا عیدغدیرخم امسال و در قالب پویش ملی نذر قربانی بین مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند این استان توزیع شد. 

صاحب‌خبر -

قباد مبشری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان گوشت قربانی با کشتار ۵۰۰ رأس دام سبک اهدایی از سوی  مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی تهیه شده است.  

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد همه ساله در عید قربان گوشت ‌های قربانی اهدایی از سوی مردم این استان و نیکوکاران بومی و غیربومی را بین مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند استان توزیع می ‌کند. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امسال نیز در قالب پویش ملی نذر قربانی و در بازه زمانی عید قربان تا  عید غدیرخم نذرهای اهدایی مردم این استان و نیکوکاران بومی و غیربومی جمع ‌آوری و بین مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند استان توزیع شد. 

مبشری عنوان کرد: این نذرهای اهدایی شامل ۷۰ هزار پُرس غذای گرم و ۱۶ هزار بسته غذایی به ارزش ۳۶ میلیارد ریال بوده است. 

وی ابراز داشت: اولویت توزیع این نذرهای اهدایی با سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بدسرپرست و خانوارهای دارای بیمار خاص بود.  

مبشری گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در هر زمان و شرایطی آماده دریافت نذرهای مردم این استان و نیکوکاران  بومی و غیربومی برای کمک به مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند استان است. 

بیش از ۴۵ هزار خانوار با جمعیت ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

نظر شما