شناسهٔ خبر: 48672338 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

“ماز”های عجیب در سالن‌های المپیک توکیو + فیلم

برای ورود به داخل سالن‌های برگزاری رقابت‌های بازی‌های المپیک مانند بازی “ماز” باید از راه‌های پرپیچ و خم عبور کرد تا بتوان به مقصد رسید. به گزارش خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا ، ژاپن برای برگزاری بازی‌های المپیک‌ علاوه بر این‌که سالن‌های ورزشی جدیدی ساخته یا سالن‌های قدیمی را ترمیم کرده است، برخی […]

صاحب‌خبر -

"ماز"های عجیب در سالن‌های المپیک توکیو + فیلم

برای ورود به داخل سالن‌های برگزاری رقابت‌های بازی‌های المپیک مانند بازی “ماز” باید از راه‌های پرپیچ و خم عبور کرد تا بتوان به مقصد رسید.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا ، ژاپن برای برگزاری بازی‌های المپیک‌ علاوه بر این‌که سالن‌های ورزشی جدیدی ساخته یا سالن‌های قدیمی را ترمیم کرده است، برخی مجموعه‌های چند منظوره را برای المپیک آماده کرده که سازه‌های داخل آن موقت است و پس از پایان بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو جمع‌آوری می‌شود و آن مجموعه‌ها مجددا برای برگزاری سمینارها  مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نکته مهم این است سالن‌هایی که ژاپن در نظر گرفته است فاصله بسیار زیادی از هم دارند و برای حضور در هر سالن حداقل    یک ساعت باید زمان گذاشت.
یکی دیگر  از نکات مهم در مورد سالن‌ها این است که رسیدن به محل برگزاری رقابت‌ها بسیار طولانی و پرپیچ و خم است و برای رسیدن به هر مسابقه باید مسافت زیادی از ورودی تا  داخل سالن طی کرد.
البته کمیته برگزاری بازی‌ها با قراردادن تابلوهای راهنما سعی کرده است، افراد حاضر در سالن را به خوبی راهنمایی کند با این حال پرپیچ و خم بودن راه رسیدن به  داخل سالن‌ها بسیار عجیب است. حتی برخی رسانه‌های خارجی این مسیر پر پیچ و خم را به یک بازی تشبیه کردند تا با انجام آن بتوان به مقصد رسید.

انتهای خبر

نظر شما