شناسهٔ خبر: 48672232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پالایشگاه گاز ایلام ۲۱ هزار مگاوات برق به شبکه سراسری تزریق کرد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: شرکت پالایش گاز ایلام از ابتدای سال جاری تاکنون با هدف یاری رساندن به تامین برق مورد نیاز استان، بیش از ۲۱ هزار مگاوات ساعت برق به شبکه برق استان تزریق کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایشگاه گاز ایلام، روح اله نوریان روز دوشنبه از تزریق ۲۱ هزار و ۲۰۸ مگاوات ساعت برق توسط نیروگاه این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون به شبکه برق استان خبر داد.

وی افزود: پالایشگاه گاز ایلام در راستای مسوولیت های اجتماعی و برای جلوگیری از خاموشی‌ها در فصل تابستان، امسال نیز نسبت به تزریق برق در شبکه توزیع اقدام کرده است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام اظهار داشت: سال گذشته نیروگاه این شرکت ۴۳ هزار و ۳۰۵ مگاوات ساعت برق به شبکه تزریق کرده و طی مدت مشابه نسبت به سال قبل، تزریق برق افزایش ۸۴ درصدی داشته است.

نوریان تاکید کرد: از ابتدای تیرماه سال جاری با توجه به افزایش مصرف و نیاز شبکه در راستای مسوولیت های اجتماعی‌، نیروگاه این شرکت نیز تولید خود را افزایش داده و روزانه ۴۰۰ مگاوات ساعت انرژی الکتریکی به شبکه تحویل می دهد و به این منظور در ساعات پیک مصرف شبکه ۲۰ مگاوات و در سایر ساعات ۱۵ مگاوات برق به شبکه تزریق می کند.

نظر شما