شناسهٔ خبر: 48670258 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی انتظامی مازندران؛

برگزاری آئین های محرم در فضاهای باز به مراکز انتظامی مازندران ابلاغ شد

حجت الاسلام غلامی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، مراسم محرم، باید با توجه به شرایط کرونایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فقط در فضاهای باز مرتبط با نیروی انتظامی مازندران برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام والمسلمین «یدالله غلامی» امروز(۱۱مرداد) در جلسه کارگروه هماهنگی جهت برگزاری مراسم سوگواری ماه محرم اظهار کرد: محرم و صفر و عزاداری‌ها در همین ۴۰ سال اخیر کشور در مقاطع حساس به داد کشور و مردم رسیده است، تاسوعا و عاشورا در سال ۱۳۵۷ حماسه‌ای تاریخی بود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی انتظامی مازندران افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس محرم و صفر به دادمان رسید جوانان با سر دادان شعار (حسین حسین (ع) شعار ما شهادت افتخار ما) در صحنه نبرد حضور پیدا می‌کردند، تا جایی که ما چندین هزار خانواده چند شهید داریم.

 

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: مردم ما با اعتقاد به اوصیا و ائمه اطهار(ع) شهید تقدیم این انقلاب کردند، در فتنه ۸۸ هم حرکت عاشورایان در ۹ دی کشور را از تهدید جدی نجات داد، همچنین در وضعیت کنونی بحران کرونایی عاشورا و امام حسین (ع) میتواند کارساز باشد، در صورت ناامیدی به دامن ائمه اطهار (ع)متوسل می‌شویم.

 

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره به رعایت مسائل بهداشتی و درکنارش برگزاری مراسم عزاداری آقا امام حسین (ع) تاکید دارند، دشمن از جریان عاشورا می‌ترسد، پس نباید چیزی بهانه شود.

 

حجت الاسلام غلامی گفت: در این فرصت کم باقیمانده ائمه جمعه از دست اندرکاران عزاداری‌ها بخواهند مراسم را راه بیاندازند و صدا و سیما نیز به فرهنگ‌سازی بپردازد، بسیاری دنبال بهانه هستند چرا که سکولارها و افراطی‌ها چشمشان به عاشورا است، ما هم در مجموعه نیروی انتظامی برنامه برگزاری مراسمات در فضای باز را ابلاغ کردیم.

 

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، مراسم محرم، باید با توجه به شرایط کرونایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فقط در فضاهای باز مرتبط با نیروی انتظامی مازندران برگزار شود.

پایان پیام/286

نظر شما