شناسهٔ خبر: 48670071 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رحیمی:

مدیران فارس برای تغییر و تحول در دولت آمادگی داشته باشند

استاندار فارس به مدیران استانی توصیه کرد به گونه‌ای رفتار و تلاش کنند که تغییر و تحول در دولت با آمادگی کامل و برنامه‌های برخط و مشخص انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس در آخرین جلسه شورای اداری استان که به صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی با ریاست جمهوری و هیئت وزیران برگزار شد،  بیان کرد: در ایام سخت و پر اتفاقی که گذشت با کمک همکاران و همت ریاست محترم جمهور و اعضاء هیئت دولت توانستیم خدماتی صادقانه به مردم شریف ایران اسلامی و استان فارس ارائه کنیم.

او با اشاره به سخنان خود در نخستین روزی که تصدی مدیریت استان را به دست گرفت، عنوان کرد: از مهمترین سیاست‌ها و اصول کار من از ابتدا این بود که برای مردم، با مردم و همراه مردم کار‌ها را به سرانجام برسانیم و امروز مفتخرم که از طرف شما مدیران عزیز عرض کنم این سیاست پاسخی درخور داشت.

رحیمی ادامه داد: استان در سایه آرامش با اتحاد همدلی و برادری مثال زدنی که در طول چند دهه گذشته کم نظیر بوده حرکت رو به توسعه در استان اتفاق افتاد.

به بیان استاندار فارس سیاست کلی دولت سلامت، معیشت و امنیت بوده که بی تردید تلاش‌های انجام شده در این راستا مورد داوری و قضاوت مردم قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه هر تغییری باید به سمت تبدیل به احسن شدن برای کشور و ملت و همه ذی نفعان پیش برود، اظهار کرد: یقین داریم کار‌های خوبی توسط مدیران به عنوان رسالت و وظایف اداری در استان انجام شده و می‌دانیم که کار‌های بهتری نیز باید صورت گیرد تا بتوانیم استانی پیشرفته و مردمی در رفاه و آسایش داشته باشیم.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی مجریان قانون بوده و هستند و خواهند بود، بیان کرد: سیاست‌های دولت و نظام بر مبنای قوانین بودجه‌های سنواتی، برنامه‌های پنج‌ساله، قوانین مصوب و سیاست‌های اعلامی رئیس‌جمهور حاضر و رئیس جمهور منتخب تبیین شده و خواهد شد.

رحیمی شفافیت، سلامت و پاسخگویی را از مباحث محوری مدنظر دولت یازدهم و دوازدهم و دولت منتخب دانست و گفت: این موضوعات محوری باید سرلوحه همه کار‌ها قرار گیرد.

به گفته نماینده عالی دولت در استان فارس سیاست اصلی دوران مدیریت او دوری از حاشیه‌ها و دعوا‌های بی‌حاصل جناحی و سیاسی بوده و مسیری که در مدیریت استان در پیش گرفته انسجام، اتحاد، هماهنگی، برادری و احترام متقابل و تلاش شبانه‌روزی بوده است.

او معتقد است در دوران مدیریت خود تبدیل واژه "من" به "ما" را سیاست کلی قرار داده است و در این مسیر همه مدیران استانی تلاش و همراهی کرده‌اند.

او همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی، اعضای شورای تامین، فرمانداران، پیمانکاران و همه کسانی که کمک کردند رسالت و وظایف دولت در استان پهناور فارس محقق شود سپاسگزاری کرد و در ادامه افزود: قطعاً نیاز است که کار‌های انجام شده و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی مکتوب و شفاهی برای مردم اطلاع رسانی شود تا بدانند در این ایام سخت چه کار‌های بزرگی توسط شما مدیران و مسئولان اجرایی با حمایت‌هایی که هیئت دولت و سیاست‌های درست و حمایت‌های بسیار ارزشمند رهبر معظم انقلاب انجام شده است.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه در دوران مدیریت او بیشترین همراهی و هماهنگی بین نمایندگان قوا در استان وجود داشته اظهار کرد: این انسجام با هدف رفع مشکلات مردم توسط نهاد‌های حاکمیتی و قوای مختلف در استان صورت گرفت.

او ضمن تقدیر ویژه از حمایت‌ها و همراهی‌های آیت الله دژکام، نماینده، ولی فقیه در استان فارس در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان یادآورد شد: دستگاه قضا، نهاد‌های نظارتی، نیروی نظامی و انتظامی و بسیج و سپاه همه و همه در گرفتاری‌ها مشکلات همراهی و همکاری کردند که کمال تقدیر و تشکر را از همه عزیزان دارم.

رحیمی به مدیران استانی توصیه کرد به گونه‌ای رفتار و تلاش کنند که تغییر و تحول در دولت با آمادگی کامل و برنامه‌های برخط و مشخص انجام شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما