شناسهٔ خبر: 48669222 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی ۱۰سال استان را به جلو سوق داد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مقام معظم رهبری با سفری که به خراسان شمالی داشتند موجی از اعتبارات را به همراه آوردند که باعث شد توسعه استان به اندازه ۱۰ سال جلو بیافتد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت سالروز تاسیس شورا عنوان کرد: این استان در خیلی از مولفه‌ها جزو برترین‌ها است و شاهد این ادعا، حضور پرشور مردم استان در  انتخابات است و‌ کسب رتبه دوم در مشارکت‌ مردم برگ افتخار دیگری بود که نصیب خراسان شمالی شد.

 

 

حجت‌الاسلام "رضا نوری" با بیان اینکه هر از چند گاهی باید حال و هوای انقلابی مردم را زنده کرد و به نمایش گذاشت، خاطرنشان کرد: مناسبت‌هایی مثل دهه فجر، روز قدس و خیلی از ایام را نمی‌شود با تماس تلفنی تبریک گفت بلکه بایستی با حضور مردم در میدان به دنیا ثابت کرد که مردم با نظام همراه هستند و دنبال بستری هستند تا این همراهی را ثابت کنند.

 

 

امام جمعه بجنورد برنامه‌ریزی و مدیریت شورای هماهنگی را یک اصل مهم دانست و افزود: فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ضروریات نظام است و همچون جویی بستر ساز حضور جریان پرخروش و هدایت مردم در مناسبت‌ها را عهده دار است.

 

وی در ادامه به شائبه هایی که در ارتباط با برچیده شدن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطرح است، اشاره کرد و‌ گفت: با توجه به اینکه ساختمان اداری این شورا استیجاری است و‌ طی این مدت اقدامی در این زمینه انجام نشده و مشکل زمین از سال‌ها پیش حل نشده، مقرر شده که شورای هماهنگی تبلیغات  اسلامی استان به صورت نمایندگی اداره شود.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اقدامات انجام شده، گفت: به لحاظ قانونی چون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دولتی محسوب نمی‌شود، امکان واگذاری زمین دولتی فراهم نیست و سازمان بازرسی این اجازه را نمی‌دهد.

 

 

وی افزود: شورای تبلیغات اسلامی وظیفه‌ تبلیغات بخش خصوصی را که ندارد، یک نظام به واسطه مدیریت همین شورا مورد تبلیغ قرار می‌گیرد و باید هر طور شده تلاش کنیم مانع جمع شدن این شورا در استان شویم.

 

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی هم با اشاره به عملکرد سال گذشته گفت: ۱۱۶ مراسم محوری از سال قبل تا کنون در استان به اجرا رسیده و ۴۰ هزار نفر به صورت مستقیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرکت کردند.

 

 

حجت‌الاسلام "محمد علی سالاری"  با تأکید بر اینکه فقط در ۲۲ بهمن ۱۲ هزار خودرو و موتور در شهرستان‌های استان حضور داشتند، عنوان کرد: شورای تبلیغات اسلامی زمینه بروز، ظهور ، ایجاد وحدت و هماهنگی در استان ایجاد کرده است.

 

 

 

پایان پیام/71

نظر شما