شناسهٔ خبر: 48667286 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کرونا ۴ نفر دیگر را آسمانی کرد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از ثبت ۴ مورد فوت جدید ناشی از کرونا در خراسان جنوبی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: دیروز ۳۰۲ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که در مجموع ۱۵۵ بیمار جدید شامل ۵۰ مورد بستری و ۱۰۵ مورد سرپایی، شناسایی شدند.

او افزود: از این تعداد ۵۷ مورد از بیرجند، ۱۰ مورد از بشرویه و فردوس، ۱۲ مورد از خوسف و سربیشه، ۴ مورد از درمیان و سرایان، ۹ مورد از زیرکوه، ۱۹ مورد از نهبندان، ۳۲ مورد  از قاین و ۱۲ مورد از طبس شناسایی بوده است.

مهدی زاده بیان کرد: از ۹۴۰ تست سریع ۳۱۱ بیمار جدید شناسایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: در حال حاضر ۳۳۷ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۹۴ نفر دارای تست کرونای مثبت بوده و از این تعداد ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۵ نفر وخیم است.

او ادامه  داد: در شبانه روز گذشته ۸۲ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۶۹ بیمار شامل ۴۲ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

مهدی زاده  عنوان کرد: تا کنون ۲۳ هزار و ۸۴ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تا روز گذشته ۶۷ هزار ۸۳۶ تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که ۲۴ هزار و ۲۴۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

او تصریح کرد: در شبانه روز گذشته با ثبت ۴ مورد فوت جدید در استان تعداد فوتی‌های کرونا در استان به ۹۶۳ نفر رسید.

انتهای پیام/ س

نظر شما