شناسهٔ خبر: 48666966 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: کمیته ملی المپیک | لینک خبر

المپیک توکیو 2020؛گرایی و ساروی از رسیدن به فینال بازماندند

صاحب‌خبر -
فرنگی کاران وزن 77 و 97 کشورمان با شکست مقابل حریف از رسیدن به فینال بازماندند.
 
 
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ در آغاز دومین روز از مسابقات کشتی فرنگی المپیک توکیو ۲۰۲۰ فرنگی کار وزن ۷۷ و ۹۷ کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل حریفان خود از رسیدن به فینال باز ماندند.
 
در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در نخست با پنا فلورس از کوبا مصاف داد و در نهایت با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل حریف خود به برتری رسید. وی در دو‌ر بعد به مصاف استارچویچ از کرواسی رفت و‌ توانست حریفش قلدرش را در ۱۰ ثانیه پایانی با نتیجه ۵ بر ۵ و با توجه به گرفتن امتیاز آخر شکست دهد. 
 
توماس لورینچ مجار دارنده مدال طلای جهان و نقره المپیک حریف گرایی در نیمه نهایی بود و در نهایت فرنگی کار کشورمان مقابل حریف نامدارش ۶ بر ۵ شکست خورد. 
 
در ۹۷ کیلوگرم محمد هادی ساروی با آدم بودجملان از الجزایر سرشاخ شد و موفق شد با نتیجه ۹ بر صفر حریفش را شکست دهد. وی در دور بعد با میلوف از بلغارستان سرشاخ شد و با ارائه یک کشتی بی نقص توانست با نتیجه ۶ بر صفر حریفش را شکست دهد تا راهی نیمه نهایی شود.
 
آرتور الکسانیان ارمنستانی دارنده مدال طلای جهان و المپیک حریف ساروی در نیمه نهایی بود اما ساروی نتوانست روند خوبش را ادامه دهد و مانند گرایی مقابل حرف خود شکست خورد. الکسانیان نامدار با نتیجه ۴ بر یک برابر حریفش به پیروزی رسید تا ساروی هم راهی دیدار رده بندی شود.
 

نظر شما