شناسهٔ خبر: 48666460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

یک هزار و ۷۳۳ نفر در ایلام آورده اولیه طرح اقدام مسکن ملی را تکمیل کردند

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی ایلام گفت: تاکنون یک هزار و ۷۳۳ نفر در ایلام آورده اولیه طرح اقدام مسکن ملی را تکمیل کرده اند.

صاحب‌خبر -

«اصغر منصوربیگی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن عملیات اجرایی آن از سال ۱۴۰۰ شروع شده و ثبت نام این طرح در سال ۹۸ و ۹۹ در سایت سامانه ملی اقدام مسکن انجام شده است.

 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی ایلام  گفت: در سطح استان ایلام ۱۶ هزار و ۵۱۵ نفر در این طرح ثبت نام کردند که سه هزار و ۲۵ نفر واجد شرایط شناخته و از این تعداد یک هزار و ۷۳۳ نفر موفق به واریز وجه اولیه ۴۰ میلیون تومانی شدند.

 

وی بیان کرد: بر همین اساس راه و شهرسازی استان در قالب دو کارگزاری بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، زمین‌ها را برای اجرای طرح مسکن ملی مشخص کرده  که خوشبختانه عملیات اجرایی طرح‌های مسکن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آغاز و حتی پیمانکار انتخاب شده است.

 

منصور بیگی اضافه کرد: این طرح‌ها هم اکنون در مرحله انجام عملیات اجرایی است همچنین خاکبرداری آن انجام گرفته است.

 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی ایلام افزود: در خصوص طرح‌های مسکن کارگزاری بنیاد مسکن نی برای ساخت ۶۸۰ واحد پیمانکار انتخاب و قرارداد آن انجام شده است.


منصور بیگی با اشاره به اینکه پیمانکار طرح مسکن ملی در شهر ایلام در حال تجهیز کارگاه است، بیان کرد: در شهر ایوان عملیات اجرایی مسکن‌های ملی در مرحله سقف و اسکلت است.

 

وی گفت: برای طرح مسکن ملی در شهرستان دره شهر نیز پیمانکار مشخص شده و منتظر این هستیم که در شورای تامین مسکن قیمت پیشنهادی مصوب و عملیات اجرایی آنها شروع شود.

پایان پیام/676

نظر شما