شناسهٔ خبر: 48664139 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

امروز سهامداران شرکت‌های بورس کالای ایران، معدنی دماوند و نیروکلر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه تجارت نو، پخش هجرت و فرابورس ایران در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 2هزار و 347واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 357هزار و 899واحد به کار خود پایان داد و بیش از 6میلیارد و 748میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 462میلیارد تومان در بیش از 689هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بورس کالای ایران، معدنی دماوند و نیروکلر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های فولاد امیرکبیر کاشان، لعابیران و سرمایه‌گذای سهام عدالت استان کرمانشاه افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 946میلیون ورقه به‌ارزش 3هزار و 34میلیارد تومان در 360هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 87واحد افت کرد و در ارتفاع 19هزار و 870واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه تجارت نو، پخش هجرت و فرابورس ایران بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه زندگی آسیا سیر ارس، بانک دی و داروسازی سبحان انکولوژی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما