شناسهٔ خبر: 48663873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان خبرداد

آغاز عملیات اجرایی جاده روستای "برمل" شهرستان لنده پس از سال‌هاچشم انتظاری

طیبه برزیان

رئیس نهاد آبادانی وپیشرفت شهرستان لنده گفت: عملیات اجرایی جاده روستای "رودکوف"(برمل) پس از سال‌ها انتظار مردم این منطقه با حمایت بنیاد علوی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

یکی از دغدغه های اصلی عشایر و مردم روستا نشین شهرستان لنده، احداث جاده استاندارد و ایمن در مسیر به مرکز شهرستان است.

"روستای برمل"، با ۴۰خانوار جمعیت از توابع شهرستان لنده، در استان کهگیلویه و بویراحمد است و باوجوداقداماتی که طی سال‌های اخیر برای استانداردسازی این جاده روستایی و عشایری انجام شد اما مورد رضایت مردم واقع نشد و همچنان سخت گذر و در فصل زمستان عبور و مرور غیر ممکن است.

"مراد مرادی پور" در گفت وگو باخبرنگار ایسنا، با اشاره به نقش محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان گفت: به منظور ارتقای شاخص‌های حوزه راه در مناطق روستایی و عشایری با هدف بهره مندی مناطق روستایی، مهاجرت معکوس به روستاها برنامه های خوبی در سطح شهرستان لنده اجرایی خواهد شد.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین دلایل مهاجرت به شهرها کمبود امکاناتی از قبیل آب ، برق، فضاهای آموزشی و زیر ساخت‌های عمرانی است که بنیاد مستضعفان با هدف توسعه مناطق روستایی و میل به مهاجرت معکوس در شهرستان لنده در تلاش است این مهم تحقق یابد.

رئیس نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده عنوان کرد: پس از سال‌ها چشم انتظاری مردم خوشبختانه با مشارکت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی بنیاد علوی عملیات اجرایی، زیرسازی، خاک برداری و ابنیه جاده منطقه "رودکوف" آغاز شد. منطقه "رودکوف" از توابع شهرستان لنده، قطب دامداری، کشاورزی و دامپروری منطقه عالی طیب است.

انتهای  پیام

نظر شما