شناسهٔ خبر: 48660134 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سردارمحمدکاظم تقوی:

عملیات ضربتی پلیس خراسان رضوی، منجر به کشف بیش از ۲تُن موادمخدر شد

موج نیوز

فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: پلیس در این عملیات با ردزنی‌های گسترده و تعقیب سایه به سایه خودرو حامل مواد افیونی، را در یکی از روستا‌های سبزوار را شناسایی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردارمحمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی اعلام کرد: با توقیف یک دستگاه خودرو وانت بار حدود دو تُن و ۷۶کیلو تریاک در شهرستان سبزوار کشف و ضبط شد.

محمدکاظم تقوی در سبزوار و در گزارش عملیات به خبرنگاران افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سبزوار با همکاری اطلاعاتی تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی و پلیس خراسان جنوبی به اطلاعاتی از قاچاق محموله سنگین موادافیونی در محور‌های جنوبی به سمت شهرستان سبزوار دست یافتند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: پلیس در این عملیات با ردزنی‌های گسترده و تعقیب سایه به سایه خودرو حامل مواد افیونی، با تغییر مسیر خودروی وانت بار، محل نگهداری این محموله سنگین مواد افیونی در یکی از روستا‌های سبزوار را شناسایی کردند.

 وی در ادامه تصریح کرد: ماموران انتظامی سبزوار با اقدامی غافلگیرانه در بازرسی از محل مورد نظر، ۲تُن و ۷۶کیلو تریاک کشف و در مرحله اول عملیات یک متهم را دستگیر کردند.

 تقوی در خاتمه خاطر نشان کرد: در این عملیات ضربتی یک دستگاه خودرو وانت نیسان، توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

نظر شما