شناسهٔ خبر: 48657401 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

المپین قایقرانی: المپیک توکیو نسبت به ادوار گذشته سخت‌تر شده است

المپین قایقرانی کشورمان که از گردونه رقابت‌های المپیک حذف شد این دوره از بازی‌ها را نسبت به ادوار گذشته سخت‌تر برشمرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ علی آقامیرزایی گفت: تمام تلاشم را کردم و چیزی کم نگذاشتم، تمام کارآیی که داشتم را پس از حضور در مرحله یک چهارم نهایی به کار گرفتم، اما حریفانم به ویژه حریف چینی بسیار سرسخت بود.
وی افزود: تمرینات را در زمستان پیگیری میکنم تا در رقابت‌های آسیایی بتوانم این حریف چینی را شکست دهم و مدال طلا یا نقره این بازی‌ها را کسب کنم.
آقامیرزایی گفت: بازی‌های المپیک نسبت به ادوار گذشته بسیار سخت‌تر بود چرا که در گذشته از مرحله مقدماتی سه نفر به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کردند و فینالیست‌های گروه‌های a , b مشخص می‌شدند، ولی در این دوره پس از مرحله مقدماتی دو نفر اول در مرحله نیمه نهایی حاضر می‌شدند و نفرات بعدی در مرحله یک چهارم نهایی که من پس از پایان مرحله مقدماتی راهی یک چهارم نهایی شدم که این کار را برای من سخت کرد.
وی افزود: تمام تلاشم را کردم و دست تک تک مردم را می‌بوسم و ممنونم که مرا دعا کردند و امیدوارم در مسابقات بعدی و در بازی‌های آسیایی بدرخشم.

<div id="video-display-embed-code_6791497"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3181427/6791497?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما