شناسهٔ خبر: 48657029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جاری شدن سیل جاده قطور-رازی را در ۳ نقطه مسدود کرد/ تلاش راهداران برای بازگشایی مسیر

مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، گفت: جاری شدن سیل سبب شده تا جاده قطور به رازی در ۳ نقطه مسدود شود که راهداران در تلاش برای بازگشایی مسیر هستند.

صاحب‌خبر -

ارسلان شکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: براثر جاری شدن سیل، راه ارتباطی قطور به رازی در سه نقطه مسدود شده است.

وی با بیان اینکه سیل سه راهی ایواوغلی تا سه راهی مراکان را نیز مسدود کرده بود، تصریح کرد: این محور با تلاش راهداران بازگشایی شد.

مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: در حال حاضر خودروهای در راه مانده با کمک راهداران از مسیرهای فرعی عبور داده می‌شوند و از ورود خودروهای جدید به مسیر جلوگیری می‌شود.

شکری اعلام کرد: علاوه بر این، محور  خوی به مرند نیز دچار آبگرفتگی و انباشت رسوبات سیل شده که تلاش راهداران برا بهبود شرایط ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش صفائیه چند خانواده در روستای قارنجه و مسیر آب گرم براثر ریزش کوه گرفتار شده‌اند که راهداران در حال امدادرسانی به این خانواده‌ها هستند.

مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی تخریب پل لوله‌ای روستای بلجوک را از دیگر خسارت‌های سیل در این شهر عنوان کرد و گفت: پنج لودر، یک دستگاه گریدر و چهار دستگاه کامیون از جمله ماشین‌آلات حاضر در محل وقوع سیلاب‌ها است و در صورت نیاز، از شهرهای همجوار نیز درخواست کمک می‌شود.

انتهای پیام/ر

نظر شما