شناسهٔ خبر: 48656280 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ورزشکار قطری مدال طلا را با رقیبش شریک شد

تهران- ایرنا- ورزشکار قطری در ماده پرش ارتفاع مردان بازی‌های المپیک توکیو حاضر شد به صورت مشترک با رقیب ایتالیایی‌اش مدال طلا بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در دومین روز مسابقات دو و میدانی بازی‌های المپیک توکیو فینال ماده پرش ارتفاع برگزار شد. در این مسابقه عیسی بارشیم از قطر و جیانمارکو تامبری از ایتالیا به رکورد ۲ متر و ۳۷ سانتی‌متر رسیدند.

در این لحظه پرنده قطری با اینکه توانایی ثبت رکورد بالاتر را داشت، از داوران پرسید که آیا می‌توانیم مسابقه را همین‌جا متوقف کنیم و هر ۲ مدال طلا بگیریم؟ وقتی داوران اعلام کردند که قوانین اجازه این کار را می‌دهد، بارشیم به تامبری گفت که اگر تو خوشحال می‌شوی، دیگر مسابقه ندهیم.

ازخودگذشتگی ورزشکار قطری، شادی زائدالوصف پرنده ایتالیا را به دنبال داشت.

ورزشکار قطری مدال طلا را رقیبش شریک شد

امروز و در ادامه مسابقات دو و میدانی، میلیتیادیس تنتوگلو از یونان با ثبت رکورد ۸ متر و ۴۱ سانتی‌متر مدال طلای پرش طول مردان را از آن خود کرد. ۲ پرنده کوبایی هم مدال‌های نقره و برنز این ماده را به دست آوردند.

در ۱۰۰ متر بامانع زنان نیز جاسمین کاماچو-کوئین از پورتوریکو با زمان ۱۲ ثانیه و ۳۷ صدم ثانیه به مدال طلا رسید. دوندگانی از آمریکا و جامائیکا هم نقره و برنز گرفتند.

تاکنون ایتالیا با ۲ طلا موفق‌ترین کشور در مسابقات دو و میدانی المپیک توکیو بوده است. جامائیکا با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز و سوئد با یک طلا و یک نقره در رده‌های بعدی قرار دارند.

نظر شما