شناسهٔ خبر: 48654937 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

المپیک میدان انگیزه و شگفتی‌هاست/ نباید به نام‌ها و مقام‌ها باخت

المپیک میدان تجربه، انگیزه و رقم خوردن شگفتی‌هاست؛ پس نباید به نام و مقام حریف نگاه کرد و باخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ده روز از آغاز بازی‌های المپیک توکیو می‌گذرد؛ تیم ملی کشورمان با کسب ۶۶ سهمیه در این رقابت‌ها شرکت کرده است. در حال حاضر رقابت‌های کشتی فرنگی برگزار می‌شود و بعد از آن بازی‌های کشتی آزاد و کاراته؛ امید‌های اصلی ایران برای کسب مدال المپیک.

دیروز دو کشتی‌گیر فرنگی کشورمان روی تشک رفتند که در این میان علیرضا نجاتی از دور رقابت‌ها کنار رفت؛ اما امروز میرزازاده برای کسب مدال برنز با کایالپ مسابقه می‌دهد. ورزشکاری که ده مدال طلای جهانی و المپیک دارد، اما نباید از نام‌ها و مقام‌ها ترسید.

المپیک میدان تجربه، انگیزه و رقم خوردن شگفتی‌هاست. جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان در این دور از رقابت‌ها با وجود نبودن رقبای اصلی خود (راجر فدرر و رافائل نادال) حتی در کسب مدال برنز هم ناکام ماند و حریفانش بی هیچ نگاهی به نام و نشان و مقام‌های جهانی او، با جوکو رقابت کردند و او را شکست دادند. پس نباید به نام‌ها و مقام‌های حریف نگاه کرد و به آن‌ها باخت.

ده روز از آغاز المپیک ۲۰۲۰ می‌گذرد؛ کاروان ورزشی کشورمان تنها‌ یک مدال طلا توسط جواد فروغی تیرانداز کشورمان کسب کرده است. مدالی که در همان روز‌های ابتدایی به ارمغان آمد و نویدبخش درخشش ورزشکاران ما شد؛ اما پس از آن ورزشکارن ما در رشته‌های متعدد چون شمشیربازی، تکواندو، بسکتبال و والیبال، یکی پس از دیگری با دست خالی از صحنه رقابت المپیک کنار رفتند. حالا مثل همیشه همه نگاه‌هایمان به کشتی گیران است.

امروز محمدعلی گرایی و هادی ساروی از ایران روی تشک رفتند و هر دو با اقتدار اولین مسابقه خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند؛ دو کشتی‌گیری که توانایی کسب مدال المپیک را دارند. ضمن اینکه بعدازظهر امروز هم امین میرزازاده برای کسب مدال برنز با حریف ترکیه ای خود مبارزه خواهد کرد. کشتی‌گیران ایرانی امروز شادی را به کاروان ورزشی ما می‌آورند؟

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

 

نظر شما