شناسهٔ خبر: 48654864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون آموزش و پرورش یزد:

۲۷ هزار معلم در یزد واکسینه می‌شوند/سهمیه فرهنگیان در بستر بیماری محفوظ است

زهرا زارعی داراکویه

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از شروع واکسیناسیون فرهنگیان در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

«مصطفی خلیلی» اظهار کرد: طبق تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش و وزارت بهداشت مقرر شد که فرهنگیان سراسر  کشور  در مردادماه واکسیناسیون عمومی شوند.

وی افزود: خوشبختانه در استان یزد از ابتدای مرداد جلسات و رایزنی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی برای هماهنگی امور انجام گرفته و مراکز تزریق واکسیناسیون هر شهرستان مشخص شده است.

معاون سلامت آموزش و پرورش استان، افزود: در حال حاضر پنج مرکز مجزا مخصوص فرهنگیان و ۹ مرکز تجمیعی برای واکسیناسیون این قشر در استان دایر است.

وی با اشاره به آغاز طرح واکسیناسیون فرهنگیان همزمان با عید سعید غدیر خم، افزود: در صورت به موقع رسیدن واکسن دوز اول واکسیناسیون تا ۲۰ مرداد و دوز دوم تا ۲۵ شهریور به پایان خواهد رسید تا آمادگی برای بازگشایی مدارس صورت بگیرد.

خلیلی ادامه داد:  در استان یزد حدود ۲۷ هزار معلم در قالب نیروی رسمی، پیمانی، حق التدریسی و بسته حمایتی و غیر انتفاعی قرار دارند که اسامی آن ها در سامانه موجود بوده و واکسیناسیون بر اساس آن صورت می‌گیرد.

این مسئول در پایان ذکر کرد: فرهنگیانی که در بستر بیماری کرونا هستند نیز سهمیه محفوظ دارند و در شرایط مناسب واکسن آن‌ها تزریق خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما