شناسهٔ خبر: 48654515 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهترین مراقب ارزش های نظام اسلامی است

خداداد امینی روش گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نافذترن دوربین و بهترین مراقب ارزش های نظام اسلامی در حساس ترین لحظه ها، خطرات و تهدیدات دشمنان است.

صاحب‌خبر -

«خداداد امینی روش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در آستانه ۱۲ مرداد ماه چهل و یکمین سال تاسیس نهاد مقدس و انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  قرار داریم.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نافذترن دوربین و بهترین مراقب ارزش های نظام اسلامی در حساس ترین لحظه ها، خطرات و تهدیدات دشمنان است.


وی بیان کرد: موضوع فعالیت این شورا، سیاستگذاری، برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت و راهبری در برگزاری کلیه مناسبت های ملی، سیاسی و انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران است.


امینی روش با اشاره به هدف و رسالت حساس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ابراز کرد: این شورا یک نهاد عمومی غیر دولتی است که بر اساس قانون و نظام اسلامی در راستای ساماندهی، نظارت و مدیریت برگزاری مراسم ملی، عمومی و رسمی کشور و با بهره گیری از کلیه ظرفیت های دیگر دستگاه های اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی، آموزشی، علمی، و همچنین ظرفیت عظیم آحاد تشکل های مردم نهاد بهره می برد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت اظهار کرد: در مجموع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متولی اصلی برگزاری مراسم ملی، سیاسی و انقلابی کشور از جمله مراسم ملی و بزرگ همچون برگزاری مراسم روز قدس، یوم الله۱۳ آبان روز دانش آموز، دهه فجر و ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی خاصه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، مراسم ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه سالروز ارتحال  جانگداز امام راحل، هفته باز خوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، ۹ دی و دیگر مناسبت های غیر  مترقبه است.

 

وی تاکید کرد: مهمترین ویژگی اصلی و کارآمد این شورا نهادینه کردن فرمایشات مقام معظم رهبری و محور کار قرار دادن کلیه رهنمودهای معظم له، شهدای گرانقدر و نظام جمهوری اسلامی است که در راس برنامه های شورا قرار دارد.


امینی روش ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خط مقدم حراست از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی قرار دارد و الحمدالله به هیچ جناح و گروه خاص وابسته نیست بلکه هنر این شورا تعامل، ایجاد روحیه وحدت و همبستگی در بین گروه ها، جناح ها و تشکل های مردم نهاد است و سعی دارد با کلیه ظرفیت ها در راستای حفظ نظام بکوشد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت افزود: همین امر موجب شده تا در راستای اهداف خود موفق عمل کند و یاس و ناامیدی را در بین دشمنان قسم خورده این نظام به ارمغان بیاورد.


وی بیان کرد: در آستانه ۱۲ مرداد ماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، این نهاد مقدس لازم بود تا به گونه ای فعالیت ها، شرح وظایف، نقش و رسالت و جایگاه این نهاد مقدس اشاره شود.


امینی روش عنوان کرد: با توجه به عضویت ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و تعداد زیادی از مسئولین اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، دستگاه های تربیتی و آموزشی، جامعه بزرگ دانشگاهی، نخبگان، تشکل های مردم نهاد و گروه های دیگر از جمله جامعه بزرگ رسانه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، قطعا برنامه ریزی، سیاستگذاری، سازماندهی و پشتیبانی و استفاده از نظرات اعضا عملکرد شورا را موفق تر کرده است.



رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از قبیل دستگاه هایی است که بر اساس یک نیاز واقعی و صادقانه در کشور به وجود آمده و در طول سالیان متمادی با تحولات گوناگون آن نیاز را همواره مورد نظر داشته و حق عمل و اقدام به موقع را به جا آورده است و همین امر و بیان دلخوشی همه عزیزان اعضا در عملکرد آنها است.


وی اظهار کرد: در این برهه از زمان همچون گذشته دغدغه اصلی این شورا حفظ ارزش های نظام و انقلاب اسلامی است و هیچ گاه نمی گذارد تا گذر زمان موجب فراموشی مناسبت های ملی و انقلابی شود.


امینی روش ادامه داد: امیدوارم همچون گذشته کلیه اعضا با حفظ همدلی، اتحاد، همبستگی پشتیبانی مناسب، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در امر برگزاری مناسبت ها یاری کنند هر چند از بعضی اعضا گله مندیم اما دیگر اعضا جای بیان این گله را نگذاشته و خلا احساس نمی شود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خاتمه از کلیه اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ویژه ائمه جمعه شهر و بخش های تابعه، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، تشکل های مردم نهاد، نیروهای نظامی و انتظامی، دستگاه های اداری و اجرایی، حوزه های علمیه، دستگاه های آموزشی و پرورشی و اصحاب رسانه که در انعکاس مراسم ملی و مذهبی تلاش کرده اند، تشکر و قدردانی کرد.

پایان پیام/586

نظر شما