شناسهٔ خبر: 48654311 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌‌وگو|

رضوانی: جایگاه ورزش ما در دنیا همین است/ نتایج جلسه با المسلم را به زودی خواهیم دید

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: در رقابت‌های بزرگی همچون المپیک سطح ورزش کشوز و نقاط ضعف و قوت آن مشخص می‌شود.

صاحب‌خبر -

محسن رضوانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد متین بالسینی در مسابقات شنای المپیک توکیو اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت در المپیک شرایط خودش را دارد و ورزشکاران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها با استرس زیادی روبرو هستند رسیدن به رکوردهای شخصی خیلی سخت است؛ اما بالسینی توانست رکوردش را ارتقا دهد؛ با این وجود او کار زیادی برای مطرح شدن در آسیا دارد.

وی درباره اینکه آیا از عملکرد بالسینی در المپیک راضی است یا خیر‌، گفت: قطعا عملکرد بالسینی راضی‌کننده است؛ اما باید بیشتر کار کند تا بتواند موفقیت‌های بیشتری کسب کند.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در مورد اینکه تا به اینجای کار عملکرد ورزشکاران ایران در المپیک توکیو راضی کننده بوده یا خیر، تصریح کرد: جایگاه ورزش ما در دنیا همین است. در بازی تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا دیدیم که آنها از ما قدرتمندتر هستند. در بسکتبال هم چنین شرایطی داشتیم. در مجموع در رقابت‌های بزرگی همچون المپیک سطح ورزش کشوز و نقاط ضعف و قوت آن مشخص می‌شود.

رضوانی درباره جلسه با المسلم گفت: جلسه بسیار خوبی با المسلم داشتیم و ان‌شا‌ئالله نتایج آن را به زودی خواهیم دید. جلسه‌ای هم با دبیر کل کنفدراسیون شنای آسیا خواهیم داشت.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما