شناسهٔ خبر: 48654037 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

المپیک ۲۰۲۰ توکیو| محمد بنا: امیدوارم امروز اولین مدال کشتی را کسب کنیم/ همه با «خفّت» به لوپس می‌بازند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پس از صعود نماینده کشورمان به دیدار رده‌بندی المپیک ۲۰۲۰، ابراز امیدواری کرد که وی بتواند اولین مدال این تیم را به دست بیاورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از توکیو، محمد بنا پس از مبارزه امروز (دوشنبه) امین میرزازاده که با پیروزی برابر حریف رومانیایی و صعودش به مرحله رده‌بندی همراه بود، گفت: مبارزه بعدی میرزازاده با کایالپ ترکیه‌ای انجام می‌شود که قهرمان جهان و المپیک است. پس میرزازاده مبارزه سختی خواهد داشت.

وی با ابراز امیدواری به اینکه این فرنگی‌کار کشورمان بتواند اولین مدال کشتی را در توکیو کسب کند، تصریح کرد: میرزازاده روز گذشته حریف کره‌ای را که در رده سوم جهان است، شکست داد و سپس مقابل لوپس شکست خورد. لوپس سه مدال طلای المپیک دارد و چند مدال جهانی و همه به او با «خفّت» می‌بازند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مورد قوانین وزن‌کشی خاطرنشان کرد: روز گذشته ساعت 9:30 وزن‌کشی تمام شد و کشتی‌گیران ما باید ساعت حدود 11، مبارزه خود را برگزار می‌کردند. این فاصله زمانی برای کشتی‌گیری که وزن زیادی کم می‌کند، خیلی کوتاه است؛ چون او زمانی برای ریکاوری ندارد. هر کاری لازم بود برای بازگشت علیرضا نجاتی انجام دادیم که این اتفاق رخ نداد.

بنا تأکید کرد: بدن نجاتی شرایط خوبی نداشت. به‌خصوص اینکه بدغذا هم است و اگر بوی قهوه به او بخورد، حالش بد می‌شود. دکتر امیرساسان کارهای لازم را انجام داد، اما متأسفانه نتوانست نتیجه بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی از برنامه وزن‌کشی به این صورت مطلع شده است، گفت: از قبل نسبت به برنامه‌های وزن‌کشی مطلع بودیم. می‌دانستیم که مسابقات روز اول از ساعت 9 و بازی‌های روز دوم از ساعت 9:15 آغاز می‌شود، اما در مجموع فاصله زمانی در مورد علیرضا نجاتی خوب نبود. الان گرایی و ساروی وزن‌کشی کرده‌اند و شرایط خوبی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما