شناسهٔ خبر: 48653933 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

کاهش روند جان‌باختگان کرونایی در استان سیستان و بلوچستان

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تعطیلی یک هفته‌ای اخیر برای کنترل بیماری کرونا در این استان گفت: تعداد ابتلاء، بستری و فوتی‌های ناشی از کرونا در سطح استان روند نزولی پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -
محمد هادی مرعشی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آحرین وضعیت ابتلاء به کرونا در استان سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات و نظارت‌های گسترده‌ای که صورت گرفت، سطح رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان سیستان و بلوچستان افزایش یافته است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تعطیلی یک هفته‌ای اخیر برای کنترل بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: تعداد ابتلاء، بستری و فوتی‌های ناشی از کرونا در سطح استان روند نزولی پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در زمان پیک این بیماری حدود ۳۷ نفر بود که رفته رفته به ۲۰ نفر و هم اکنون به ۹ نفر در روز شنبه، رسیده است که امیدواریم هرچه زودتر به رقم صفر برسیم.

مرعشی با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در جلسه این هفته ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: استان سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از استان‌ها که بهترین روش مبارزه و مقابله با کرونا را در هفته‌های اخیر در پیش گرفته است، معرفی شد.

 

 

انتهای پیام/ 

نظر شما