شناسهٔ خبر: 48653822 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کرونای دروغین برای فرار مرد جوان از همسرش!+ عکس

مرد جوان سوء استفاده از کرونا را تنها راه برای رسیدن به عشق پنهانی خود میدانست غافل از اینکه نقشه ی او چندان بی نقص هم نبود و رازش را فاش کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ این روزها که جهان درگیر بیماری بی رحم کروناست مثل همیشه هستند افرادی که حتی از این ویروس مرگبار هم به نفع خواسته های خود سوء استفاده می کنند.

مرد 28 ساله ی هندی برای فرار از زندگی مشترک خود و ترک همسر و دخترش تصمیم گرفت از نام ویروس کووید 19 استفاده کند. " گویا مانیش " چند ساعت بعد از ترک خانه به بهانه ی رفتن به محل کار با همسرش تماس گرفته و به او میگوید که آزمایش کرونا داده و نتیجه مثبت بوده است برای همین به دلیل ابتلا به ویروس کووید 19 دیگر نمیتواند به خانه و نزد آنها باز گردد چراکه وضعیتش وخیم است و او خواهد مرد برای همین تماس گرفته تا از او و دخترش خداحافظی کند.

همسر این مرد که به شدت دچار ترس و نگرانی شده بود فورا به محل کار همسرش میرود تا از کارفرما و همکاران او در مورد محل فعلی همسرش اطلاعاتی بدست آورد اما اطلاعات بدست آمده ماجرا دیگری را برملا می سازد.

کارفرما به زن میگوید که مدتی پیش همسرش به دلیل شرکت در یک پرونده ی کلاهبرداری از محل کار اخراج شده است و تقریبا متواری است و هیچ نشانی از او در دست ندارند. زن جوان برای یافتن همسرش به پلیس مراجعه می کند و بعد از گفتن ماجرا پلیس تصمیم میگیرد با چک فیلم دوربین های مداربسته مسیر تردد " گویا " اثری از او بیابند.

ابتدا به آزمایشگاه شهر میروند تا از صحت مثبت بودن نتیجه ی آزمایش کرونای او مطمئن شوند که مسئول آزمایشگاه به آنها می گوید نه تنها در این شهر بلکه در هیچ جای دیگر از کشور فردی با این نام آزمایش کرونا انجام نداده است و نامش در لیست کرونا مثبت ها ثبت نشده در واقع ادعای او کاملا دروغ بوده است.

بعد از چندین روز بررسی دقیق مسیرهای مختلفی که احتمال عبور مرد جوان ناپدید شده وجود داشت بالاخره ردی از او پیدا شد و پلیس بررسی های خود را در آن محل آغاز کرد. نتایج تحقیقات برای همسر این مرد چندان خوشایند نبود چراکه خبر از خیانت شوهرش به او میداد ، مردم آن محله اطلاع دادند که " گویا " مدتی است که با یک زن جوان در آن محله زندگی می کند.

نیروهای پلیس و همسر مرد بعد از مدتی انتظار در آن محله موفق به بازداشت شوهر دروغگوی متواری شدند و او را مجبور به اعتراف کردند، او در اعترافات خود گفت که به زن جوانی علاقه مند شده بود و دیگر میلی به ادامه ی زندگی در کنار همسر و دخترش نبود برای همین بعداز کلاهبرداری و بدست آوردن مقدار زیادی پول فرصت را غنیمت شمرد و با ادعای ابتلا به کرونا سعی در ترک خانواده ی خود داشت تا با معشوقه ی جدیدش به جای دوری برای زندگی بروند. در واقع او و معشوقه اش در حال آماده سازی شرایط سفرشان بودند که توسط پلیس و همسر قبلی اش غافلگیر شدند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما