شناسهٔ خبر: 48653555 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ با مشارکت ۱۱ کتابفروشی استان سمنان آغاز شد

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان "تابستانه کتاب ۱۴۰۰" با مشارکت ۱۱ کتابفروشی در استان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابوالفضل صادقی نژاد معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: طرح تابستانه کتاب از شنبه نهم مرداد آغاز شد تا ۱۵ مرداد در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان سمنان ادامه دارد.

او گفت: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

صادقی نژاد افزود: سقف مجاز خرید برای هر خریدار که در طرح‌های پیشین ۲۰۰ هزار تومان بود، در «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» به مبلغ ۳۰۰ هزارتومان افزایش یافت.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان سقف یارانه خرید برای هر خریدار را ۶۰۰ هزار ریال بیان کرد و با اشاره به مشارکت ۱۱ کتابفروشی استان سمنان در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ اظهار داشت: از این تعداد هفت کتابفروشی شامل پاتوق کتاب، خانه کتاب بامداد، خلاق، سوشیانس، شهر کتاب، کتاب ارسطو و کتاب اشراق در سمنان و سه کتابفروشی سرزمین کتاب، کتابکده و کتابسرای معین در شاهرود و مجموعه فرهنگی دانشجو در دامغان در طرح تابستانه کتاب مشارکت و فعالیت دارند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: کتاب‌دوستان در این طرح در مدت هفت روز و تا ۱۵ مرداد با در دست داشتن کارت ملی، مجاز به خرید کتاب هستند.

در "تابستانه کتاب ۱۴۰۰" به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خرید‌های غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده است.

انتهای پیام/ح

نظر شما