شناسهٔ خبر: 48653432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چالش‌ها و مزایای پیاده راه امام خمینی (ره) سمنان

شهردار سمنان گفت: طرح پیاده‌راه سازی خیابان امام خمینی (ره) با تمام چالش‌هایی که وجود داشت در نهایت عملیاتی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ناظم‌رضوی شهردار سمنان بیان کرد: طرح پیاده‌راه سازی خیابان امام خمینی (ره)  از مهمترین طرح‌های شهرداری بود که از حدود سه سال پیش از نظر مسائل مربوط به سیما و منظر و مهندسی ترافیک مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: بررسی‌های گذشته نشان می‌داد خیابان امام خمینی (ره) با توجه به حجم بالای تردد عابران پیاده، ایمنی لازم برای تردد آنان را ندارد و از طرفی به دلیل داشتن جاذبه‌های تاریخی و گردشگری، می‌تواند نقش گردشگری خود را پررنگ‌تر در شهر سمنان ایفا کند.

شهردار سمنان گفت: در ستاد بازآفرینی شهرستان سمنان اقدام‌های زیرساختی مانند ساماندهی لوله‌های آب شرب و مسیر فاضلاب، نوسازی کابل‌های برق و فیبر نوری، آبیاری فضای سبز بررسی و در ۲ سال گذشته حفاری‌های لازم توسط شهرداری سمنان انجام شد.

ناظم‌رضوی بیان کرد: اساسی‌ترین کار‌هایی که در حوزه پیاده راه سازی در کشور انجام می‌شود، در خیابان امام (ره) سمنان اجرا شد که احتمال نیاز به حفاری مجدد در آینده به حداقل برسد.

او افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز اقداماتی مانند برچیدن آسفالت و اجرای سنگفرش آغاز شد و تا پایان خرداد اصل کار به اتمام رسید.

انتهای پیام/ح

نظر شما