شناسهٔ خبر: 48653387 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌و‌گو|

آخرین خبر از انتخاب شهردار تهران/ چرا یکی از گزینه های شهرداری برنامه های خود را ارائه نداد؟

منتخب مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در مورد روند انتخاب شهردار تهران توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

سیدجعفر تشکری هاشمی منتخب مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با میزان در مورد روند انتخاب شهردار گفت: هرچند شاخص‌های انتخاب شهردار مشخص شده است و بر طبق آن پیش می‌رویم، اما باید تمامی اعضا برای انتخاب یک شهرداری مناسب برای شهر تهران به یک اتفاق نظر مشترک برسند.

وی افزود: خانوم آباد به عنوان یک گزینه بانو انقلابی با سوابق درخشان در دوره های گذشته شورای اسلامی شهر تهران در میان اعضای شورای شهر منتخب حضور پیدا کردند و برنامه های خود را ارائه کردند که برنامه مفصل و خوبی بود.

منتخب مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: سپس در خدمت آقای زاکانی بودیم که ایشان نیز برنامه های خود را برای اداره شهر ارائه کردند و پاسخگو سوالات بودند و سپس آقای حسینی نیز در جلسات شرکت کردند.

وی ادامه داد: تاکنون همه گزینه‌های شهرداری تهران با برنامه های کامل و جامع شرکت کردند و روزهای آینده نیز ساید کاندیدای شهرداری تهران در میان اعضای شورای ششم حضور پیدا خواهند کرد تا برنامه های خود را ارائه دهند.

منتخب مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در مورد عدم حضور رستم قاسمی یکی دیگر از گزینه های شهرداری تهران در میان کاندیدای شهرداری تهران گفت: آقای رستم قاسمی سفر فوری برایشان پیش آمد و امیدواریم به زودی برنامه های خود را ارائه دهند تا شورای شهر ششم تهران تا پایان هفته به جمع بندی برسند.

تشکری هاشمی در مورد زمان تحلیف شورای شهر تهران نیز گفت: از آقای چمران شنیدم مراسم تحلیف روز پنجشنبه خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما