شناسهٔ خبر: 48653248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه:

دشمن اغتشاشات و فتنه‌های زیادی علیه ایران طراحی کرده است

کرج - فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه گفت: اغتشاشات و فتنه‌های فراوان علیه نظام توسط دشمن طراحی شده است و اگر وحدت و انسجام بین ما وجود نداشته باشد ضربه خواهیم دید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عظیم ابراهیم‌پور شامگاه یکشنبه در نشست نخبگان و فعالان عرصه فرهنگ تبلیغ با حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی که در اردوگاه شهید باهنر کرج برگزار شد، اظهار کرد: چنین جلساتی با حضور فعالان و نخبگان فرهنگی، تبلیغی و جهادی منجر به برکاتی زیادی خواهد شد و باید از این ظرفیت به خوبی بهره برد.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ نیز عملیات روند را سازماندهی می‌کرد، تصریح کرد: اگر در این ظرفیتی که به واسطه چنین جمع‌های ایجاد می‌شود یک عملیات تعریف نشود و همه سر آن یکی نشوند انسجامی صورت نمی‌گیرد و کار به درستی پیش نخواهد رفت.

عملیات سازماندهی‌کننده است

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس عملیات خیبر تمام می‌شد و بچه‌ها به خانه‌های خود می‌رفتند تا عملیات بعدی که بدر، والفجر ۸ و کربلای ۵ بود، بنابراین عملیات سازماندهی‌کننده است.

وی خاطرنشان کرد: سال‌های سال در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با حسین یکتا در قرارگاه خاتم در کل کشور وقتی عملیات خوب تعریف می‌شد سازماندهی خوب نیز اتفاق می‌افتاد.

یک جریان انقلابی پای کار در سازمان تبلیغات اسلامی جمع شده است

ابراهیم‌پور گفت: در سراسر کشور یک جریان انقلابی فهمیم پای کار عملیات انقلاب اسلامی در سازمان تبلیغات اسلامی جمع شده است و این امر را در رده مدیران کل و رؤسای شهرستان‌ها قابل مشاهده است.

وی بیان کرد: این نسلی که در سازمان تبلیغات اسلامی توسط حجت‌الاسلام قمی و تیم وی جانشانی شدند امیدی در عرصه فرهنگی زنده کرد.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با بیان اینکه ممکن است برخی حواشی و حرف و حدیث‌ها بین فعالان فرهنگی باشد، اظهار کرد: باید این حواشی را کنار گذاشت، چراکه اغتشاشات، فتنه‌ها و طراحی‌های فراوان علیه نظام توسط دشمن طراحی شده است و اگر وحدت و انسجام بین ما وجود نداشته باشد نظام ضربه خواهد دید.

نظر شما