شناسهٔ خبر: 48653205 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مفاخریان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شب بازارها به واسطه فعالیت دستفروشان شکل گرفته است

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران به ارائه توضیحاتی درباره آخرین اقدامات برای ساماندهی دستفروشان پایتخت پرداخت.

صاحب‌خبر -

سید علی مفاخریان مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به آخرین اقدامات برای ساماندهی دستفروشان پایتخت،اظهار کرد: با هدف طرح حمایتی و انضباطی در سطح شهر تهران برای فعالیت دستفروشان عزیز پایتخت تمهیداتی در نظر گرفته شده است و طرح ساماندهی دستفروشان از تاریخ چهارم مرداد امسال به صورت آزمایشی در حدفاصل  میدان ولیعصر (عج) تا خیابان فاطمی اجرا شده است. دستفروشانی که در سامانه سامان بازار ثبت نام کردند و جا نمایی آن‌ها در غرفه‌های این محور مشخص شده می‌توانند به محل غرفه‌ها مراجعه کرده و به کسب و کار خود در میز و نیمکت‌های مستقر شده بپردازند.

 مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران ادامه داد: برخی از فعالیت‌هایی که  شب هنگام در روز بازار و شب بازار اتفاق می‌افتد، در شهر تهران به واسطه فعالیت دستفروشان شکل گرفته است. سایر شهروندان عزیز که ازاین طریق تمایل به واگذاری اجناس خود از طریق روز بازار‌ها دارند می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های روز بازار در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران اقدام به برپایی غرفه کنند.

مفاخریان یادآور شد: شب بازار‌هایی  در برخی از مناطق شهر تهران مانند محله ناصر خسرو و میدان آزادی در حال فعالیت است که ساعات کار این شب بازار‌ها از ساعت ۱۶ بعدازظهر الی ۲۱ شب است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما