شناسهٔ خبر: 48652855 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ابتلای ۶۶۴ تن به کرونا در آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: ۶۶۴ نفر دیگر در آذربایجان غربی به بیماری کرونا مبتلا و ۱۷۱ نفر از مبتلایان در بیمارستان بستری شدند.

صاحب‌خبر -

دکتر جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، از شناسایی ۶۶۴ بیمار مبتلای جدید به ‏کرونا ‏در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۷۱ نفر در مراکز درمانی استان ‏بستری شدند‎.

او تعداد بیماران کرونایی بستری شده در استان را هزار و ۹۰  نفر اعلام کرد و افزود: از کل ‏بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی، ۶۱۹ نفر ‏مبتلای ‏قطعی و ۴۷۱ نفر مشکوک بودند‎.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: طبق ‏آخرین ‏آمار، ۲۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری شده اند و، ۳۱ نفر نیز تحت ونتیلاتور یا دستگاه تنفس مصنوعی قرار دارند‎. ‎

آقازاده با اشاره به اینکه ۷ نفر از مردم استان شامل ۲ نفر در ارومیه، ۲ نفر در مهاباد، ۱ نفر در خوی، ۱ نفر در سلماس و ۱ نفر در ماکو  به علت ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند افزود: کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۴ هزار و  ۹۱۲ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد: ‏در شبانه روز گذشته از هزار و ۶۲۵ نفر تست کرونا دریافت شده است که در ۶۶۴ نفر ‏از این تعداد نتیجه مثبت بوده است‎.

انتهای پیام/ ت

نظر شما