شناسهٔ خبر: 48652809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل:

آغاز واکسیناسیون معلمان هفتکلی علیه کرونا/ معلمان کارت پرسنلی به همراه داشته باشند

مولایی پارده با اشاره به آغاز واکسیناسیون معلمان در هفتکل گفت: معلمان علاوه بر داشتن کارت ملی حتما باید کارت پرسنلی به همراه داشته باشند.

صاحب‌خبر -

مازیار مولایی پارده، مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به آغاز واکسیناسیون معلمان هفتکلی از عصر یکشنبه دهم مردادماه گفت: معلمان علاوه بر داشتن کارت ملی حتما یا باید کارت پرسنلی به همراه داشته باشند و یا از اداره آموزش و پرورش هفتکل معرفی نامه را دریافت کرده و به همراه خود داشته باشند.

او با اشاره به اینکه افراد بالای ۴۵ سال نیز همچنان می‌توانند برای دریافت واکسن کرونای خود اقدام کنند، افزود: همچنین افرادی که قبلا دوز اول واکسن استرازنکا را دریافت کرده اند، هر چه سریعتر جهت دریافت دوز دوم اقدام کنند.

مولایی پارده تصریح کرد: شهروندان  هفتکلی برای تزریق واکسن کرونا به مرکز تجمیعی واقع در مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۱ (جنب بانک ملت) و مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۲ (کوی شهدا) مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل با بیان اینکه مرکز یک شهری همه روزه حتی روز‌های تعطیل در ۲ شیفت صبح (از ساعت ۸ الی ۱۳) و عصر (۱۷:۳۰ تا ۲۱) و مرکز ۲ کوی شهدا در شیفت صبح پذیرای شهروندان عزیز هستند، اظهار داشت: افراد باید برای دریافت دوز اول واکسن کرونا حتما کارت ملی و برای دریافت دوز دوم حتما کارت ملی و کارت واکسیناسیون مرحله اول را به همراه داشته باشند.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: مردم عزیز واکسیناسیون را جدی گرفته و با فراخوان‌های شبکه بهداشت هماهنگ باشند و در اسرع وقت واکسن خود را دریافت کنند؛ تا هر چه سریعتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس باشیم.

انتهای پیام/ی

نظر شما