شناسهٔ خبر: 48651613 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

کشف بیش از ۲ تُن تریاک در عملیات ضربتی پلیس خراسان رضوی

ایسنا

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از توقیف یک دستگاه خودرو وانت بار و کشف دو تن و ۷۶ کیلوگرم تریاک درشهرستان سبزوار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، محمدکاظم تقوی با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سبزوار با همکاری اطلاعاتی تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی و پلیس خراسان جنوبی به اطلاعاتی از قاچاق محموله سنگین مواد افیونی در محورهای جنوبی به سمت شهرستان سبزوار دست یافتند.

وی ادامه داد: پلیس در این عملیات با ردزنی‌های گسترده و تعقیب سایه به سایه خودرو حامل مواد افیونی، با تغییر مسیر خودروی وانت بار، محل نگهداری این محموله سنگین مواد افیونی در یکی از روستاهای سبزوار را شناسایی کردند.

تقوی تصریح کرد : مأموران انتظامی سبزوار در بازرسی از محل مورد نظر دو تن و ۷۶ کیلوگرم تریاک کشف و در مرحله اول عملیات یک متهم را دستگیر کردند.

بر اساس اعلام پلیس خراسان رضوی، وی خاطرنشان کرد: در این عملیات ضربتی یک دستگاه خودرو وانت نیسان توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تشکر از همکاری و همراهی آگاهانه مردم قانون‌مدار و هم‌استانی‌های عزیز با نیروی انتظامی در مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه خبر مبنی بر جابه‌جایی، حمل و یا فروش موادمخدر مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا اقدام لازم در برخورد قاطعانه با عاملان قاچاق و توزیع مواد افیونی و مبارزه با پدیده شوم اعتیاد مواد مخدر به عمل آید.

برچسب‌ها:

نظر شما