شناسهٔ خبر: 48651453 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معادلات ناکام رییس فدراسیون والیبال در آوردگاه المپیک

همدان- ایرنا- معادلات محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال از نتایج تیم ملی در المپیک توکیو اشتباه از آب درآمد و ملی پوشان حریف تمرینی رقبا در مرحله گروهی بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا شاگردان آلکنو عصر امروز یکشنبه با شکست مقابل سامورایی‌های میزبان، وداع تلخ و زودهنگام با المپیک توکیو داشتند.

پیش از اعزام تیم ملی به توکیو، محمدرضا داورزنی عنوان کرده بود که هدفگذاری فدراسیون والیبال در المپیک قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر است و این توانایی به خوبی در بازیکنان و کادر فنی تیم وجود دارد اما امروز این تیم با شکست مقابل تیم ژاپن از رسیدن به جمع هشت تیم برتر مسابقات المپیک توکیو بازماند.

تیم‌های والیبال ایران و ژاپن در شرایطی به مصاف هم‌ رفتند که تکلیف دیگر تیم‌های صعود کننده مشخص شده بود و برنده دیدار این دو تیم عنوان سوم ‌گروه را به خود اختصاص داد و به جمع تیم‌های صعودکننده اضافه شد.

داورزنی ۲۲ تیرماه امسال در سفر به همدان و حاشیه مجمع انتخابات ریاست این استان عنوان کرد که والیبال نتایج خوبی در المپیک کسب خواهد کرد و دل مردم را شاد می‌کند.

تیمی که او اعتقاد داشت قوی‌تر از المپیک ۲۰۱۶ ریو است در حالیکه در این مسابقات تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ایتالیا با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد تا از رسیدن به جمع چهار تیم پایانی رقابت‌ها بازبماند.

حالا والیبالیست‌های کشورمان حتی موفق به صعود از مرحله گروهی نشدند و با ۲ برد و سه شکست از المپیک توکیو خداحافظی کرد.

در واقع تیر داورزنی به سنگ خورد و هدفگذاری او در المپیک نتیجه‌ای در بر نداشت و ناکام‌تر از المپیک ریو بودیم.

نظر شما